Internets

Meklē labāko risinājumu darbam, mācībām un izklaidei tiešsaistē? Novērtē plašās iespējas, ko sniedz Baltcom internets:

  • Optiskais internets ar ātrumu līdz pat 1000 Mbit/s;
  • Ātrs bezvadu internets;
  • Vienlīdz ātra failu augšupielāde un lejupielāde;
  • Nemainīgs ātrums gan vietējiem, gan ārzemju resursiem;
  • Stabila pakalpojuma kvalitāte jebkurā diennakts laikā.

 

Piedāvājam 3 interneta ātruma tarifus dažādām klientu vajadzībām:

  • Optiskais internets 300 Mbit/s par 20.50€*/mēn.;
  • Optiskais internets 700 Mbit/s par 22.50€*/mēn.;
  • Optiskais internets 1000 Mbit/s par 24.50€*/mēn.

*Cena ir spēkā, slēdzot līgumu uz 24 mēnešiem.

Izvēloties Baltcom interneta pieslēgumu savā mājoklī, varēsi pilnvērtīgi izbaudīt visas kvalitatīva interneta priekšrocības. Mājas internets ir piemērots ikvienam, kas meklē stabilu un ātru interneta pieslēgumu par draudzīgu cenu.

Baltcom optiskais internets ir mazāk pakļauts ārējo faktoru ietekmei (negaiss, zibens, īslaicīgi elektrības zudumi u.c.) nekā vairums citu interneta kabeļu tīklu. Par atsevišķu samaksu ir iespējams iegādāties vai nomāt Tavam interneta ātrumam atbilstošu Wi-Fi rūteri, lai visas tiešsaistes iespējas var izbaudīt vairāki lietotāji vienlaikus.

Pārbaudi sev pieejamos pakalpojumus un to cenas, norādot savu adresi!

Lasīt vairāk

Internets

Interaktīvā televīzija

Simetrisks optiskais internets un mūsdienīga interaktīvā televīzija var būt tavā īpašumā.

no
26
90 / mēnesī
Pieteikt komplektu

VĒLIES LABĀKU PIEDĀVĀJUMU?

Norādi savu tālruni
Lai turpinātu, Tev jāpiekrīt noteikumiem

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kāpēc tīmekļa vietne ir bloķēta ?

    Ievērojot Latvijas likumdošanu, tostarp īstenojot NEPLP lēmumu par noteiktu domēnu aizliegumu, Baltcom ierobežoja piekļuvi tīmekļa vietnēm, kas iekļauti NEPLP sarakstā. Ar aizliegto domēnu sarakstu iespējams iepazīties NEPLP mājas lapā.

    Šis lēmums attiecas uz visiem interneta operatoriem Latvijā.

  • Kur un kā var atgriezt Baltcom aparatūru?

    Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:

    • Bez maksas Omniva pakomātā. Informācija, kā to izdarīt;
    • Nosūtot to pa pastu uz adresi – Latgales iela 322, Rīga, LV-1063. Pakalpojuma maksa saskaņā ar Latvijas Pasts cenrādi.

    Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.

  • Kā var uzzināt, kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai pieslēdzot Baltcom internetu, tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

    Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu, ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

    NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

  • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

    Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī. Lai pieteiktu pakalpojumu, nepieciešams iesniegums uz [email protected].

    Svarīgi: reālās IP mobilajam internetam netiek nodrošināts.

  • Kā palielināt interneta ātrumu?

    Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

    • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome);
    • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu);
    • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s);
    • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam);
    • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.

  • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

    Konsultāciju var saņemt, zvanot uz numuru 27370000.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • mans.baltcom.lv;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • top! veikalu tīklā visā Latvijā;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 20. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    AS Luminor Bank
    konts: LV66RIKO0002930225939
    kods: RIKOLV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    SMS rēķina paziņojums – € 0,15.

    Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.

Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam