Komplekti

Vēlies rīkoties tālredzīgi un krietni ietaupīt? Izvēlies pakalpojumu komplektu!

  • Viens rēķins par visiem Baltcom pakalpojumiem un ātrāka rēķinu apmaksa;
  • Iespēja izveidot individuālo pakalpojumu komplektu.
Komplekti

Izvēlēties pakalpojumus komplektā ir izdevīgāk nekā pieteikt katru pakalpojumu atsevišķi. Turklāt Tu vari izvēlies savām vēlmēm un vajadzībām visatbilstošāko komplektu – internets un televīzija vai arī internets, televīzija un mājas telefons. Ņem komplektu un ietaupi naudu un laiku!

VĒLIES LABĀKU PIEDĀVĀJUMU?

Norādi savu tālruni
Lai turpinātu, Tev jāpiekrīt noteikumiem

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kāpēc labāk pieslēgt komplektu?

    Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.

  • Kādus komplektus piedāvā Baltcom?

    • Interaktīvā televīzija un optiskais internets;
    • Interaktīvā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Digitālā televīzija un optiskais internets;
    • Digitālā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Go3 un optiskais internets;
    • Go3 un mobilais internets.
  • Kā ir iespējams uzzināt, kādus komplektus Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Kādas ir priekšrocības, izvēloties komplektu ar fiksēto telefonu?

    Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom kompleksā pakalpojuma līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • mans.baltcom.lv;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • top! veikalu tīklā visā Latvijā;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 20. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    AS Luminor Bank
    konts: LV66RIKO0002930225939
    kods: RIKOLV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    SMS rēķina paziņojums – € 0,15.

    Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.

Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam