Jaunumi

4 lietas, ko tu vari viegli atrisināt pats
10Sep.

Esam apkopojuši ieteikumus, kas palīdzēs jums atrisināt dažas izplatītas interneta un TV problēmas un nepieļaut to atkārtošanos. Uzziniet, ko darīt, ja televizorā izvēlēts nepareizs video režīms, kā pareizi nomērīt interneta ātrumu utt.

4 izplatītas kļūdas, ko pieļauj interneta un TV lietotāji

1. Izvēlēts nepareizs video režīms, izmantojot digitālās televīzijas dekoderu

Ja jūs lietojat atsevišķu digitālās televīzijas dekoderu, saskaroties ar tehniskām problēmām ar TV, pārliecinieties, ka televizorā ir iestatīts AV vai HDMI režīms.

Ja dekoders ir pievienots televizoram, izmantojot RCA kabeli, jābūt ieslēgtam AV režīmam. Ja dekoders ir pievienots televizoram, izmantojot HDMI kabeli, jābūt ieslēgtam HDMI režīmam.

Ko darīt:

Lai pārbaudītu režīmu, nospiediet atbilstošu pogu uz tālvadības pults un sekojiet tālākajām norādēm. Dažādiem televizoru ražotājiem pogas nosaukumi atšķiras. Visizplatītākie ir TV/AV, Input, Source.

 

2. Rūteri periodiski nepieciešams restartēt

Ja jūs izmantojat bezvadu internetu, tad dažreiz saskarāties ar situāciju, kad internets pēkšņi sāk darboties nestabili: datorā parādās ziņojumi par savienojuma trūkumu un vietņu darbība tiek pārtraukta. Visbiežāk problēmu var atrisināt, vienkārši restartējot rūteri.

Rūteris ir sarežģīta ierīce, līdzīga datoram. Tam ir savs procesors, atmiņa un operētājsistēma. Un tāpat kā datoram, lai atjaunotu normālu darbību, tam ir nepieciešama restartēšana.

Ko darīt:

Restartējiet rūteri, atvienojot to no kontaktligzdas, uzgaidiet 30 sekundes un ieslēdziet atkal.

 

3. Nepareiza interneta ātruma mērīšanas metode

Bieži vien, mēģinot pārbaudīt, kādu interneta ātrumu nodrošina operators, lietotājs mēra to, pieslēdzot iekārtu pie Wi-Fi. Šajā gadījumā rezultāts būs neprecīzs, un ātrums būs mazāks par reālo, jo to ietekmē daudzi faktori, kas nav atkarīgi no operatora – rūtera jauda un novietojums, mijiedarbība ar citām ierīcēm, traucējumi, ko rada arī apkartēji tīkli (piem., kaimiņu) utt.

Ko darīt:

Mērot ātrumu, obligāti pievienojiet vadu pie datora.

 

4. Netika restartēts mobila interneta rūteris pēc pakalpojuma atjaunošanas

Ja parāda vai cita iemesla dēļ mobilā interneta pakalpojums kādu laiku bija atslēgts, pēc pakalpojuma atjaunošanas restartējiet rūteri.

Ko darīt:

Lai restartētu mobila interneta rūteri, atvienojiet to no kontaktligzdas, uzgaidiet 30 sekundes un atkal ieslēdziet.

 

Ja neviens no šiem padomiem neatrisināja jūsu problēmu, droši zvaniet uz mūsu tehnisko atbalstu 27370000 – mēs labprāt palīdzēsim!

Atpakaļ
Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam