Jaunumi

Aptauja: 80% Baltcom klientu citiem ieteiktu izmantot uzņēmuma pakalpojumus
31Jan.

Lai noskaidrotu klientu prioritātes sadarbībā ar uzņēmumu un apmierinātību ar servisu, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Baltcom veicis klientu aptauju. Aptaujas rezultāti rāda, ka klientu vērtējumā vissvarīgākā ir pakalpojumu cena un kvalitāte, bet mazāka nozīme tiek piešķirta pakalpojumu dažādībai un lojalitātes programmām.

Aptaujā 30% respondentu norādījuši, ka sadarbībā ar Baltcom visvairāk novērtē cenu politiku, bet 26% – pakalpojumu kvalitāti, tikmēr 17% aptaujāto par būtiskāko atzinuši pakalpojumu dažādību un tikpat bieži atzīmēts klientu serviss. Klientu lojalitātes programmu nozīmību izcēlusi vien desmitā daļa aptaujāto. Kopumā 79% respondentu Baltcom pakalpojumu kvalitāti vērtējuši kā labu vai izcilu. Attiecīgi 80% aptaujāto klientu piekrīt, ka rekomendētu uzņēmuma pakalpojumus izmantot citiem, un tas ir par 29% vairāk nekā klientu aptaujā gadu iepriekš.

“Pērn turpinājām pievērst lielu uzmanību pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un klientu servisa līmeņa paaugstināšanai. Baltcom infrastruktūras modernizācijas darbi, kurus aizsākām jau 2015. gadā, mūsu pakalpojumu kvalitāti ir ļāvuši ievērojami uzlabot. Tā, piemēram, esam ieviesuši tādas jaunas tehnoloģijas kā attālinātā tīkla monitoringa sistēma interneta un televīzijas pakalpojumiem. Tā dod iespēju savlaicīgi pamanīt dažādus tīkla darbības traucējumus un nekavējoties tos novērst pat bez paša klienta iesaistes. Esam gandarīti, ka ieguldītā darba rezultātus atzinīgi novērtē arī mūsu klienti,” uzsver Baltcom valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns.

Teju puse aptaujāto klientu bija Baltcom televīzijas lietotāji (interaktīvās un digitālās televīzijas, kā arī analogās kabeļtelevīzijas), 43% respondentu – interneta lietotāji, 6% – telefonsakaru pakalpojumu saņēmēji, bet 3% – Baltcom elektrības klienti.

“Pagājušā gadā katru mēnesi būtiski pieauga tieši Baltcom interneta abonentu skaits. Klienti arvien vairāk novērtē iespēju dažādus mājsaimniecībai nepieciešamos pakalpojumus iegādāties pie viena operatora, un tas veicina arī kopējo apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem. Ņemot vērā gan klientu aptaujas rezultātus, gan ikdienā uzklausītās klientu atsauksmes un ierosinājumus, iesākto attīstības virzienu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu turpināsim īstenot arī 2018. gadā,” atzīmē N.Buasēns.

Baltcom klientu aptauja veikta 2017. gadā, tiešsaistē aptaujājot vairāk nekā 7000 respondentu.

Atpakaļ
Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam