Оформление заказа:
Без Интернета
{{product_title}}
Хочешь смотреть контент телевидения Go3, но не планировал приобретать новый телевизор, который сам справился бы с приложением Go3? Есть решение – приставка с установленным приложением Go3, которую можно подключить к Твоему телевизору.
Находящийся в коробочке процессор умеет обрабатывать контент умного телевидения и доставлять его в понятном для телевизора виде. С удобным пультом не будет сложно найти и смотреть, что ты хочешь.
PIETEIKUMS ir elektroniskā vai rakstiskā veidā aizpildīts pieteikums, elektroenerģijas pakalpojuma saņemšanai, kas ietver sevī sekojošo informāciju par elektroenerģijas lietotāju: Vārds, Uzvārds, Personas kods, Pakalpojuma pieslēguma adrese, Tālruņa numurs, E-pasts, Pakalpojuma veids. Aizpildot PIETEIKUMU un iekļaujot visu elektroenerģijas pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo informāciju, ABONENTS ir piekritis šī LĪGUMA noslēgšanai.
1.1. Atbilstoši šiem noteikumiem un ABONENTA pieteikumā atzīmētajam izvēlētajam elektroenerģijas tarifam, BALTCOM pārdod un ABONENTS pērk neierobežotu elektroenerģijas apjomu. ABONENTS maksā BALTCOM par saņemtās elektroenerģijas apjomu atbilstoši savam ikmēneša elektroenerģijas patēriņam, izteiktam kā kilovatstundas (turpmāk — kWh) mēnesī un nolasītam no ABONENTA elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāta jeb elektroenerģijas skaitītāja, kā arī elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu diferencētos tarifus (maksu par elektroenerģijas piegādi un maksu par pieslēguma nodrošināšanu vai maksu par ievadaizsardzības aparātsstrāvas lielumu).
1.2. Elektroenerģijas tirdzniecība no BALTCOM ABONENTAM ietver rēķinu izrakstīšanu, maksājumu iekasēšanu, apstrādi un ABONENTA apkalpošanu visos ar elektroenerģijas piegādi saistītos jautājumos, izņemot jautājumus, kas ir sadales tīkla operatora kompetencē un saistīti ar elektroenerģijas tīkla uzturēšanu, tostarp ar elektroenerģijas piegādes pārtraukumu plānošanu un īstenošanu, lai veiktu elektrotīkla remonta darbus, elektrotīkla avārijas vai bojājumu reģistrēšanu, novēršanu un komercuzskaites mēraparāta rādījumu fiksēšanu.
1.3. ABONENTS pilnvaro BALTCOM ABONENTA vārdā norēķināties ar sadales sistēmas operatoru par sadales sistēmas pakalpojumiem un obligātā iepirkuma komponentēm (OIK), un pilnvaro BALTCOM informēt sistēmas operatoru par šo LĪGUMU un saņemt no sistēmas operatora informāciju par ABONENTAM sniegtajiem sistēmas pakalpojumiem, OIK, ABONENTA enerģijas identifikācijas kodu(-iem), kā arī par iepriekšējo un paredzamo ABONENTA objektu elektroenerģijas patēriņu, ciktāl tas nepieciešams šī LĪGUMA izpildei.
1.4. BALTCOM no sadales tīkla operatora saņem informāciju par ABONENTA elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu jeb elektroenerģijas skaitītāju rādījumu, kuru vidēji reizi gadā kontrolē sadales tīkla operators.
1.5. ABONENTS apņemas pilnībā norēķināties ar iepriekšējo elektroenerģijas tirgotāju neatkarīgi no šī LĪGUMA un BALTCOM nepārņem ne ABONENTA iepriekšējam elektroenerģijas tirgotājam samaksāto pārmaksu par elektroenerģiju, nedz jebkādas citas iepriekšējā elektroenerģijas tirgotāja saistības pret ABONENTU.
1.6. BALTCOM nodrošina elektroenerģijas pārdošanu minimālajā laika periodā, kas ir viens kalendārais mēnesis. Ja BALTCOM saņem ABONENTA pieteikumu līdz tekošā mēneša 10. datumam, enerģijas piegādi ABONENTAM BALTCOM nodrošina sākot ar nākamā mēneša 1. datumu. Ja BALTCOM saņem attiecīgo pieteikumu pēc tekošā mēneša 10. datuma, elektroenerģijas pārdošanu BALTCOM nodrošina, sākot ar aiznākamā mēneša 1. datumu.
1.7. Šī LĪGUMA noslēgšanas brīdī ABONENTAM piedāvātā elektroenerģijas cena eiro par 1 (vienu) kWh elektroenerģijas, slēdzot LĪGUMU uz 12 mēnešiem, kā arī elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu diferencētie tarifi (maksa par elektroenerģijas piegādi un maksa par pieslēguma nodrošināšanu vai maksa par ievadaizsardzības aparātsstrāvas lielumu) ir norādīti BALTCOM cenrādī, kas pieejams BALTCOM klientu apkalpošanas centros un BALTCOM mājas lapā www.baltcom.lv, un ir atkarīgi no ABONENTA izvēlētā BALTCOM piedāvātā tarifu plāna un no ABONENTA izvēlētā sadales sistēmas operatora tarifa veida. Aktuālais elektroenerģijas tirdzniecības pakalpojumu cenrādis pieejams BALTCOM mājas lapā www.baltcom.lv, un BALTCOM apstiprina cenrādi uz nākamo gadu ne vēlāk kā līdz tekošā gada 1. decembrim.
1.8. Ja ABONENTS apmaksā rēķinus par vairākiem tam piederošiem īpašumiem (piemēram, dzīvokli, vasarnīcu, garāžu), kuriem elektroenerģijas tirdzniecību nodrošina pēc BALTCOM standarta piedāvājuma elektroenerģijas tarifa, tad visu šo ABONENTA īpašumu elektrības patēriņš konkrētā mēnesī tiek summēts un atbilstošais BALTCOM standarta piedāvājuma elektroenerģijas tarifs (arī tad, ja tas ir zemāks nekā atsevišķām ABONENTA pieslēgumu adresēm piemērojamais) tiek piemērots ABONENTA elektroenerģijas rēķinā par attiecīgo mēnesi atbilstoši summētajam elektrības patēriņam. Gadījumā, ja ABONENTS apmaksā rēķinus par vairākiem piederošiem īpašumiem, kuriem elektroenerģijas tirdzniecību nodrošina pēc BALTCOM dažādiem elektroenerģijas tarifiem, tad visu šo ABONENTA īpašumu elektrības patēriņš nesummējas un katram patēriņam atsevišķi tiek piemērots atbilstoša piedāvājuma elektroenerģijas tarifs.
2.1. ABONENTA vārdā BALTCOM veic norēķinus ar sadales sistēmas operatoru, pārskaitot sistēmas operatoram no ABONENTA ieturēto maksu par sistēmas pakalpojumiem, citiem pakalpojumiem un obligātā iepirkuma komponentēm.
2.2. BALTCOM nodrošina elektroenerģijas pārdošanu ABONENTAM par fiksētu cenu 12 (divpadsmit) kalendāros mēnešus no LĪGUMA stāšanās spēkā saskaņā ar cenrādi un turpmāk, ja LĪGUMS tiek automātiski pagarināts atbilstoši šī LĪGUMA 5.2. punktam. BALTCOM vismaz sešas nedēļas pirms automātiskā LĪGUMA pagarinājuma informē ABONENTU par LĪGUMA darbības termiņa beigām.
2.3. BALTCOM informē ABONENTU par izmaiņām Pakalpojumā un tā cenā, nosūtot paziņojumu parastā vēstulē, pa pastu vai elektroniskā vēstulē pa elektronisko pastu uz ABONENTA e-pasta adresi, vai kā īsziņu uz ABONENTA mobilo telefonu, vai iekļaujot attiecīgo informāciju kārtējā ABONENTAM izrakstītajā un pa pastu vai elektroniski nosūtītajā rēķinā atbilstoši PIETEIKUMĀ izvelētajam ABONENTA saziņas veida/- iem.
2.4. Mainoties elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifam un/vai obligātā iepirkuma komponentei (OIK), un vai pievienotās vērtības nodoklī (PVN), BALTCOM attiecīgi maina sniegtā pakalpojuma cenu atbilstoši elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojuma tarifa un/vai OIK, un/vai PVN izmaiņām. Par šādām izmaiņām elektroenerģijas piegādes pakalpojuma kopējā cenā, kas nav BALTCOM kontrolē, BALTCOM informē ABONENTU, vēlākais, mēnesi pirms attiecīgā rēķina izrakstīšanas ar mainītajām cenas daļām.
2.5. Ja BALTCOM piedāvātā elektroenerģijas cena tiek mainīta saistībā ar šī LĪGUMA punktā 2.4. minētajām izmaksām, kas nav BALTCOM kontrolē, ABONENTAM nav tiesības lauzt LĪGUMU bez šī LĪGUMA punktā 4.4. minētā līgumsoda piemērošanas.
2.6. Par izmaiņām pakalpojuma kopējā cenā, kas ir BALTCOM kontrolē, t.i., par elektroenerģijas cenu, kas tiks piedāvāta nākamajā gadā, BALTCOM informē ABONENTU līdz tekošā gada 1. decembrim. ABONENTA tiesības un pienākumi
2.7. ABONENTS piekrīt, ka sistēmas operators pēc BALTCOM pieprasījuma sniedz BALTCOM informāciju par ABONENTA elektroenerģijas patēriņa un slodzes profila vēsturi
2.8. Par savas adreses, kontaktinformācijas vai citu rekvizītu izmaiņām, kas ir būtiskas šī LĪGUMA izpildei un BALTCOM ikmēneša rēķinu apmaksai, ABONENTS informē BALTCOM, vēlākais, 10 (desmit) dienu laikā pēc attiecīgo izmaiņu iestāšanās.
2.9. Par elektroenerģijas skaitītāju bojājumiem, norautām plombām, iespējamām skaitītāju rādījuma kļūdām un citām ar elektroenerģijas sadales tīkla bojājumiem saistītām problēmām ABONENTS nekavējoties ziņo elektroenerģijas sadales sistēmas operatoram.
2.10. ABONENTS var mainīt izvēlēto enerģijas tarifu nākamajam tirdzniecības periodam (12 mēnešiem) starp parasto elektroenerģiju, EKOenerģiju vai Universālo pakalpojumu, ne vēlāk tekošā tirdzniecības perioda (12 mēnešu) pēdējā mēneša 10. datumā iesniedzot attiecīgu pieteikumu BALTCOM, izmantojot pieteikumā norādīto kontaktinformāciju.
3.1. ABONENTS apņemas katra mēneša 1. datumā nolasīt elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāta rādījumus un līdz katra mēneša 3. datumam iesniegt tos BALTCOM. Tos var nodot BALTCOM klientu portālā mans.baltcom.lv, ar īsziņu uz mobilo tālr. 29302302, nosūtot uz e-pasta adresi [email protected], zvanot uz 67480000, kā arī BALTCOM klientu apkalpošanas centros.
3.2. ABONENTS atbild par elektroenerģijas komercuzskaites skaitītāja rādījumu pareizu nolasīšanu un laicīgu iesniegšanu. Ja rādījumi netiek savlaicīgi iesniegti BALTCOM, tad ABONENTA ikmēneša rēķins tiek sagatavots pēc ABONENTA vidējā elektroenerģijas patēriņa pēdējo 1- 12 mēnešu laikā (atkarībā no tā, par cik mēnešiem BALTCOM pieejami dati par ABONENTA ikmēneša elektroenerģijas patēriņu).
3.3. BALTCOM ik mēnesi, 15 (piecpadsmit) kalendāro dienu laikā no ABONENTA elektroenerģijas skaitītāja lasījuma saņemšanas, atbilstoši šī LĪGUMA punktiem 1.7. un 1.8. izraksta un nosūta uz ABONENTA norādīto e-pasta adresi elektroniski sagatavotu rēķinu par ABONENTA faktiski saņemto elektroenerģiju, kas ir derīgs bez paraksta. Rēķini reģistrētiem lietotājiem ir pieejami klientu portālā mans.baltcom.lv.
3.3.1. ABONENTIEM, kas jau ir BALTCOM pakalpojumu klienti un šī LĪGUMA nav atzīmējuši, ka vēlas saņemt atsevišķu(-us) drukātu(-us) rēķinu(-us), rēķins par elektroenerģiju tiek pievienots rēķinam par esošajiem pakalpojumiem.
3.3.2. Ja ABONENTS šī LĪGUMA ir atzīmējis, ka vēlas saņemt drukātu(-us) rēķinu(-us) pa pastu, rēķins(-i) tiek nosūtīts(-i) arī pa pastu, iekļaujot attiecīgo samaksu 1,42 eiro (viens, komats, četrdesmit divi eiro) plus PVN par katru drukāto rēķinu.
3.4. ABONENTS 20 kalendāro dienu laikā no rēķina(-u) izrakstīšanas un nosūtīšanas uz šī LĪGUMA norādīto ABONENTA e-pasta adresi vai pa pastu uz ABONENTA šī LĪGUMA norādīto(-ajām) adresi(-ēm) pilnā apjomā apmaksā BALTCOM ikmēneša rēķinu(-us).
3.5. Rēķina apmaksas datums ir pilnas rēķina summas ieskaitīšanas diena BALTCOM norādītajā bankas kontā, ABONENTAM sedzot visus izdevumus par pārskaitījuma veikšanu.
3.6. Ja ABONENTS atbilstoši šī LĪGUMA punktam 3.1. ir savlaicīgi iesniedzis BALTCOM elektroenerģijas skaitītāja mērījumus, bet nav savlaicīgi (atbilstošajam patēriņa mēnesim sekojošā kalendārā mēneša laikā) saņēmis BALTCOM rēķinu par patēriņa mēnesī saņemto elektroenerģiju, ABONENTS nekavējoties informē BALTCOM par to, ka nav saņemts ikmēneša rēķins par elektroenerģiju.
3.7. Ja ABONENTAM ir pretenzijas pret izrakstītā rēķina saturu, ABONENTS 10 (desmit) kalendāro dienu laikā no rēķina izrakstīšanas un nosūtīšanas datuma ir tiesīgs iesniegt BALTCOM pretenziju. Ja pretenzija tiek atzīta kā pamatota un rēķins tiek labots un atkārtoti nosūtīts ABONENTAM, attiecīgie norēķini PUŠU starpā notiek pēc labotā un ABONENTAM nosūtītā rēķina datuma.
3.8. Ja ABONENTS LĪGUMA darbības laikā vēlas mainīt rēķina saņemšanas adresi vai tā saņemšanas veidu, ABONENTS šādas izmaiņas var reģistrēt, nosūtot BALTCOM vēstuli vai iesniegumu, kā arī klientu apkalpošanas portālā mans.baltcom.lv, vai arī pieteikt šādas izmaiņas pa e-pastu vai telefoniski. BALTCOM šādas izmaiņas reģistrētiem lietotājiem attēlos klientu apkalpošanas portālā mans.baltcom.lv. Šādas izmaiņas LĪGUMĀ stājas spēkā ar to datumu, kad BALTCOM izraksta ABONENTAM rēķinu atbilstoši ABONENTA reģistrētajām izmaiņām, bet ne vēlāk kā vienu pilnu kalendāro mēnesi pēc izmaiņu pieteikšanas no ABONENTA puses.
3.9. Ja ABONENTS, apmaksājot BALTCOM izrakstīto rēķinu, veic pārmaksu vai maksājumu uz priekšu, BALTCOM attiecina uz priekšu samaksāto summu uz nākamo maksājuma periodu jeb nākamo rēķinu. Gadījumos, ja ABONENTS lauž Līgumu sakarā ar Līguma noteikumu grozījumiem, vai arī tādēļ, ka sniegtais pakalpojums neatbilst šī Līguma noteikumiem, ABONENTAM ir tiesības viena mēneša laikā pēc Līguma laušanas saņemt uz priekšu samaksāto summu.
4.1. Maksājuma(-u) kavējuma gadījumā ABONENTAM jāmaksā līgumsods 0.1% (nulle, komats, viena procenta) no nesamaksātās summas apmērā par katru kavējuma dienu attiecīgajam maksājumam, bet ne vairāk kā 10% (desmit, komats, nulle procenti) no nesamaksātās summas.
4.2. ABONENTS ir atbildīgs par visiem parāda atgūšanas izdevumiem normatīvajos aktos noteiktajā apmērā. Līguma laušana neatbrīvo ABONENTU no parāda saistību pilnīgas izpildes. BALTCOM ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma sniegt ziņas par ABONENTU un viņa parādu trešajām personām, kā arī ABONENTS neiebilst un atļauj šo ziņu publiskošanu un ievietošanu publiskajās parādnieku kredītvēstures datubāzēs. ABONENTS veic samaksu par papildu izdevumiem un izmaksām, kas rodas saistībā ar parāda papildu administrēšanu un iekasēšanu.
4.3. Ja ABONENTS apmaksā iepriekšējo rēķinu vai tā daļu, kad jau uzkrājušies kavējuma procenti, BALTCOM patur tiesības no saņemtās summas sākotnēji segt kavējuma maksas un tad parādu par piegādāto elektroenerģiju.
4.4. Ja ABONENTS pirms šī LĪGUMA beigu termiņa atsakās no BALTCOM elektroenerģijas pārdošanas pakalpojuma kādā no šī LĪGUMA adresēm, tad ABONENTS maksā BALTCOM līgumsodu 10,00 (desmit eiro, 00 centi) eiro apmērā – arī situācijās, kas minētas šī LĪGUMA punktos 5.3., 5.4.1., 5.4.2., 5.5. un 5.7. Uz Universālā pakalpojuma pārtraukšanu līgumsods neattiecas. PVN līgumsodam nepiemēro.
4.4.1. Līgumsods ik trīs mēnešus tiek samazināts par 2,50 eiro (diviem eiro, piecdesmit centi) Līguma darbības 12 (divpadsmit) kalendārajos mēnešos.
4.4.2. Šis līgumsods par elektroenerģijas pārdošanas pakalpojuma pirmstermiņa atcelšanu tiek piemērots papildus jebkādiem citiem līgumsodiem, kas izriet no ABONENTA cita veida līgumattiecībām ar BALTCOM.
4.4.3. Gadījumos, ja Līgumu lauž BALTCOM, vai ABONENTS lauž Līgumu sakarā ar Līguma noteikumu grozījumiem, vai arī tādēļ, ka sniegtais pakalpojums neatbilst šī Līguma noteikumiem, šajā gadījumā punktā
4.4. norādītais līgumsods netiek piemērots.
4.5. BALTCOM neuzņemas atbildību par situāciju, ja tas nevar nodrošināt ABONENTAM Pakalpojumu tāpēc, ka elektrosadales sistēmas operators nesniedz ABONENTAM sistēmas pakalpojumus no BALTCOM neatkarīgu iemeslu dēļ.
5.1. Šis LĪGUMS stājas spēkā no tā parakstīšanas brīža un ir noslēgts uz noteiktu laika termiņu, kas ietver 12 (divpadsmit) nākamos kalendārajiem mēnešiem no tā parakstīšanas datuma. Pakalpojums tiek nodrošināts, sākot ar pirmo mēnesi, kas norādīts šī LĪGUMĀ kā pakalpojuma sākuma mēnesis kādai no ABONENTA adresēm.
5.2. Ja kāda no Pusēm 45 (četrdesmit piecas) dienas pirms šī LĪGUMA 5.1. punktā minētā termiņa beigām rakstiski neinformē otru pusi par vēlmi izbeigt šajā LĪGUMĀ aprakstītā Pakalpojuma saņemšanu/nodrošināšanu vai ja ABONENTS nav noslēdzis vienošanās par elektroenerģijas tirdzniecību ar citu tirgotāju pirms šī LĪGUMA 5.1. punktā minētā termiņa beigām un par to rakstiski ir informējis BALTCOM 15 (piecpadsmit) dienas pirms šī LĪGUMA 5.1. punktā minētā termiņa beigām, Pakalpojuma sniegšanas termiņš tiek pagarināts uz jaunu elektroenerģijas tirdzniecības periodu (12 mēnešiem) pēc aktuālā BALTCOM cenrāža ABONENTA izvēlētajam elektroenerģijas tarifu plānam.
5.3. PUSES var vienpusēji pārtraukt LĪGUMA darbību, brīdinot otru PUSI rakstiskā veidā. Ja rakstisks brīdinājums tiek iesniegts ne vēlāk kā tekošā mēneša 10. datumā, LĪGUMU un elektroenerģijas tirdzniecības pakalpojumu pārtrauc ar nākamā mēneša pirmo datumu, citādi LĪGUMU un elektroenerģijas tirdzniecības pakalpojumu pārtrauc ar aiznākamā mēneša 1. datumu. Gadījumā, ja ABONENTS ir izvēlējies citu tirgotāju, ABONENTAM ir tiesības pārtraukt LĪGUMA darbību, brīdinot otru PUSI rakstiskā veidā līdz tekošā mēneša 15. datumam, šajā gadījumā LĪGUMU un elektroenerģijas tirdzniecības pakalpojumu pārtrauc ar nākamā mēneša pirmo datumu.
5.4. BALTCOM patur tiesības izbeigt LĪGUMU, ja:
5.4.1. ABONENTS LĪGUMA darbības laikā kavējis ikmēneša maksājumu par vismaz 10 (desmit) kalendārajām dienām un BALTCOM nosūtījis ABONENTAM rakstisku brīdinājumu par to, un maksājumu kavējums turpinās arī 20 (divdesmit) kalendārās dienas pēc brī dinājuma nosūtīšanas, šajā gadījumā BALTCOM ir tiesīgs pieprasīt sistēmas operatoram atslēgt ABONENTA elektroietaises, pilnīgi vai daļēji pārtraucot ABONENTA elektroapgādi.
5.4.2. BALTCOM no elektrosadales sistēmas operatora saņem informāciju, ka ABONENTS maina tirgotāju vai beidz elektroenerģijas lietošanu visās pieteikumā norādītajās adresēs – šādā gadījumā BALTCOM nesūta ABONENTAM paziņojumu par LĪGUMA beigšanu un LĪGUMA darbība beidzas līdz ar kalendārā mēneša beigām vai arī ar dienu, kad elektrosadales sistēmas operators beidz elektrosadales sistēmas pakalpojumu sniegšanu ABONENTAM.
5.5. ABONENTS pirms pirmā elektroenerģijas piegādes mēneša, kas pieteikumā norādīts konkrētai pieslēguma adresei, ir tiesīgs bez šī LĪGUMA punktā 4.4. noteiktā līgumsoda piemērošanas atteikties no elektroenerģijas piegādes uzsākšanas attiecīgajā adresē, paziņojot BALTCOM par atteikšanos no LĪGUMA līdz iepriekšējā mēneša 20. datumam pirms paredzētās elektroenerģijas piegādes uzsākšanas. Ja elektroenerģijas piegāde konkrētajā pieslēguma adresē jau uzsākta, uz elektroenerģijas piegādes pārtraukšanu pirmajos 12 (divpadsmit) LĪGUMA darbības mēnešos attiecas līgumsods, kas ir minēts šī LĪGUMA punktā 4.4.
5.6. Ja BALTCOM LĪGUMA pirmo 12 (divpadsmit) mēnešu darbības laikā maina līguma nosacījumus, ABONENTS ir tiesīgs izbeigt elektroenerģijas tirdzniecības līgumu bez līgumsoda, kas aprakstīts šī LĪGUMA punktā 4.4. piemērošanas.
5.7. Ja ABONENTS vēlas izbeigt elektropārvades sistēmas pakalpojumu saņemšanu un beigt elektroenerģijas lietošanu konkrētā adresē, ABONENTS vismaz 5 (piecas) darba dienas iepriekš to norāda iesniegumā BALTCOM par LĪGUMA beigšanu, norādot elektroenerģijas lietošanas izbeigšanas laiku, un BALTCOM par to informē elektrosadales sistēmas operatoru.
6.1. Šis LĪGUMS noformēts latviešu valodā uz PIETEIKUMA, kas ir LĪGUMA neatņemama sastāvdaļa, pamata.
6.2. LĪGUMA grozījumi un papildinājumi nepieciešamības gadījumā tiek veikti, Pusēm rakstiski vienojoties, tos paraksta Pušu pilnvaroti pārstāvji, un tie kļūst par šī LĪGUMA neatņemamu sastāvdaļu.
6.2.1. ABONENTS var nodot norādījumus, paziņojumus vai piekrišanas telefoniski, bet tie ir derīgi tikai tad, ja BALTCOM tos ir ierak stījis. LĪGUMA grozījumi no ABONENTA puses stājas spēkā tikai tad, ja BALTCOM tos ir sagatavojis un attiecīgi apstiprinājis rakstveidā.
6.2.2. BALTCOM rakstiski sagatavots piedāvājums ABONENTAM stājas spēkā, ja ABONENTS tam neiebilst piedāvājumā norādītajā termiņā, kurš nav mazāks par 10 (desmit) dienām.
6.3. Iesniedzot PIETEIKUMU, ABONENTS piekrīt, ka tā telefona sarunas ar BALTCOM par LĪGUMA noslēgšanu un izpildi tiek ierakstītas.
6.4. Iesniedzot PIETEIKUMU, ABONENTS izsaka piekrišanu turpmākai savu šajā LĪGUMĀ norādīto personas datu, tai skaitā personas koda, apstrādei, kā arī piekrīt, ka BALTCOM pieprasa un saņem ABONENTA personas datus no trešajām personām un tos apstrādā BALTCOM pakalpojumu sniegšanas vajadzībām. ABONENTAM, iesniedzot rakstveida iesniegumu BALTCOM, ir tiesības iepazīties ar BALTCOM rīcībā esošiem apstrādājamiem šīs personas datiem un ir tiesības pieprasīt veikt tajos papildinājumus vai labojumus saskaņā ar Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzības likumdošanu.
6.5. Iesniedzot PIETEIKUMU, ABONENTS piekrīt, ka gadījumā, ja tas neveic maksājumus atbilstoši LĪGUMAM un saskaņā ar to izrakstītajiem BALTCOM rēķiniem par piegādāto elektroenerģiju, ABONENTA personas dati pēc iepriekšēja brīdinājuma var tikt nodoti trešajām pusēm parāda piedziņas nolūkos un iekļaušanai parādvēstures datu bāzēs.
6.6. PUSES apņemas bez otras PUSES piekrišanas neizpaust un neizplatīt trešajām personām LĪGUMA noteikumus vai citu LĪGUMA izpildes gaitā iegūtu informāciju, izņemot gadījumus, kad atbilstoši apkopota informācija tiek sniegta tirgus darbības nodrošināšanai, patērētāju tiesību aizsardzībai, rēķinu izrakstīšanai, kredītu kontrolei, kā arī citus gadījumus, kad informācijas izpaušanu pieprasa piemērojamie tiesību akti.
6.7. ABONENTS apņemas bez BALTCOM rakstiskas piekrišanas nenodot trešajām personām ar šo LĪGUMU iegūtās tiesības un pienākumus.
6.8. Pusēm ir saistoši visi atbilstošajos Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktie pienākumi un tiesības, kas noteiktas Elektroenerģijas tirgus likumā, Enerģētikas likumā, likumā Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem, Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumos.
6.9. Puse ir atbrīvota no atbildības par šī LĪGUMA neizpildi tādā apmērā, kādā attiecīgo Pusi kavē izpildīt LĪGUMU nepārvaramas varas apstākļi. Par nepārvaramas varas apstākļiem ir uzskatāmi tādi apstākļi, kas radušies neatkarīgi no attiecīgās Puses (kuras saistību izpildi kavē nepārvaramas varas apstākļi) rīcības un bez attiecīgās Puses vainas un kas atrodas ārpus attiecīgās Puses kontroles, un ko attiecīgā Puse nevarēja un tai nevajadzēja paredzēt, un ko attiecīgā Puse nevarēja novērst ar saprātīgiem līdzekļiem.
6.10. Nepārvarama vara šī LĪGUMA izpratnē ir karš, bruņots konflikts, sacelšanās, nemieri un nekārtības, stihiska nelaime, dabas katastrofa vai ārkārtēji laika apstākļi, kā, piemēram, ieskaitot stiprs lietus vai sniegputenis, viesuļvētra, apledojumi, zemestrīce, plūdi, sausums, zibens radīti postījumi, gadījumi, par kurām atbildīgas ir trešās personas un traucējumi nav izraisīti no Tirgotāja apzinātas rīcības. Jebkuras Puses saistību neizpildīšana ir attaisnojama, ja šī Puse pierāda, ka neizpildīšanas cēlonis ir nepārvaramā vara, kuru tā nevarēja kontrolēt, un nevarēja saprātīgi sagaidīt, lai šī Puse paredzētu tās rašanos vai izvairītos no tās, vai pārvarētu tās sekas.
6.11. Gadījumā, ja LĪGUMS tiek slēgts ārpus pastāvīgās BALTCOM pakalpojumu sniegšanas vietas, ABONENTS Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, sedzot BALTCOM Latvijas Republikas normatīvajos aktos minētās izmaksas.
7.1. Jautājumus un pretenzijas par Līguma izpildi ABONENTS iesniedz BALTCOM atbilstoši LĪGUMA norādītajai kontaktinformācijai vai BALTCOM klientu apkalpošanas centrā. BALTCOM nodrošina atbildes sniegšanu 15 (piecpadsmit) dienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas, bet papildu pārbaudes vai būtiskas papildu informācijas nepieciešamības gadījumā – 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc tā saņemšanas.
7.2. Jebkurš strīds, nesaskaņas vai prasība, kas izriet no LĪGUMA vai kas skar to vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā neesamību, tiek risināts pārrunu ceļā.
7.3. Visi strīdu jautājumi un domstarpības tiek risināti sarunu ceļā vai, nepanākot vienošanos, Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā. ABONENTU IEVĒRĪBAI! Ar BALTCOM tehniskā atbalsta dienestu bez maksas 24 stundas diennaktī var sazināties, rakstot uz e-pasta adresi [email protected].
×+ {{price}} €/{{price_unit}} - Телефон можно подключить только в комплекте с интернетом или телевидением.
{{product_title}}
{{channel_count}}{{product_title}}
{{channel_count}}{{product_title}}
{{channel_count}}{{product_title}}
{{channel_count}}Выбери дополнительные пакеты
+ {{price}} €/{{price_unit}} - {{product_title}} {{channel_count}}
Уведомляем, что в целях подготовки к заключению договора и исполнения договора, подключения услуги, обеспечения качества оказываемых услуг, а также исполнения установленных нормативными актами требований общество с ограниченной ответственностью SIA Baltcom будет осуществлять обработку ваших персональных данных. С более подробной информацией о проводимой SIA Baltcom обработке данных и ваших правах, которые с этим связаны, ознакомьтесь, пожалуйста, здесь: https://baltcom.lv/privatuma-politika/.
Дополнительно сообщаем, что в целях обеспечения оказания услуги мы получим и передадим в акционерное общество AS Sadales tīkls ваши персональные данные, которые AS Sadales tīkls будет обрабатывать как независимый оператор. С Политикой обработки персональных данных AS Sadales tīkls и вашими правами можно ознакомиться здесь: https://www.sadalestikls.lv/as-sadales-tikls/par-uznemumu/personas-datu-apstrade/.
Если аппаратура, необходимая для приема телевидения OPEN, приобретается в рассрочку, мы предоставим Ваши персональные данные ООО “Inbank Latvia”, которое будет обрабатывать их как независимый оператор для обеспечения услуги рассрочки. С политикой обработки персональных данных ООО “Inbank Latvia” и Вашими правами можно ознакомиться здесь: https://www.inbank.lv/privacy.
Дополнительно сообщаем, что для предоставления услуги мы будем получать и передавать Ваши персональные данные АО “TV Play Baltics Latvijas filiāle”, которое будет обрабатывать их как независимый контролер. С политикой обработки персональных данных и Вашими правами можно ознакомиться здесь: https://go3.lv/page/privacy-policy.
* стоимость электричества не учитывается и зависит от потребления
1. SIA Baltcom (turpmāk tekstā — Baltcom) elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā noteikumi) nosaka Baltcom publiskā elektronisko sakaru tīkla pakalpojumu (turpmāk tekstā — elektronisko sakaru pakalpojumu) sniegšanu un lietošanas kārtību, kas jāievēro visiem Baltcom elektronisko sakaru pakalpojumu Abonentiem.
2. Baltcom publisko elektronisko sakaru tīkls ir Baltcom īpašums. Tīkla ekspluatāciju veic un par tā tehnisko stāvokli atbild Baltcom.
3. Baltcom nosaka pakalpojuma pieslēguma punktu, kas ir piederības un apkalpošanas dalījuma robeža starp Baltcom un Abonentu.
4. Pieslēgumu Baltcom veic pēc juridiskās vai fiziskās personas pieteikuma.
5. Lai saņemtu pakalpojumu, pirms līguma noslēgšanas jāuzrāda:
— fiziskām personam — personu apliecinošs dokuments;
— juridiskām personām — reģistrācijas apliecība (un jāiesniedz kopija), PVN maksātāja reģistrācijas apliecība, pilnvarojums slēgt līgumu (un jāiesniedz kopija) un pilnvarotās personas apliecinošs dokuments.
6. Vienlaicīgi ar līguma noslēgšanu personas iepazīstas ar šiem noteikumiem, iemaksā vienreizējo pamatmaksu Baltcom cenrādī noteiktajā apmērā, kā rezultātā kļūst par Abonentu saskaņā ar līgumā norādīto adresi. Atslēgšanu Baltcom veic pēc juridiskās vai fiziskās personas pieteikuma vai līgumā minētajos gadījumos.
7. Lēmumu par pieteikuma izpildi vai atteikšanu pieņem Baltcom.
8. Baltcom un Abonents savstarpēji vienojas par pakalpojuma sniegšanas uzsākšanas laiku.
9. Abonentam pakalpojuma pieslēgšana gadījumā, ja pakalpojums atslēgts par apmaksas termiņu kavējumu vai līguma nosacījumu pārkāpšanu, tiek veikta 5 (piecu) darba dienu laikā pēc atkārtotas pieslēgšanas apmaksas, kā arī pēc abonēšanas maksas parāda un līgumsoda samaksas, saskaņā ar Baltcom apstiprinātajiem izcenojumiem.
12. Lēmumu par elektronisko sakaru pakalpojuma ierīkošanu fiziskai personai Baltcom var pieņemt, ņemot vērā Abonenta iesniegtās garantijas, pamatojumu dzīves vietai un citus apstākļus.
13. Lai saņemtu elektronisko sakaru pakalpojumus, kuru sniegšanai Abonenta telpās nepieciešams uzstādīt aparatūru, Abonentam papildus jāpilda šādas prasības:
13.1. jānodrošina iekārtas darbībai paredzētā elektrotīkla sprieguma padeve tās uzstādīšanas tiešā tuvumā;
13.2. jānodrošina piemērota vieta iekārtas uzstādīšanai.
14. Baltcom uz laiku bez Abonenta piekrišanas var pārtraukt pakalpojumu sniegšanu:
14.1. dabas stihijas val ārkārtas gadījumos līdz to novēršanai, bet ne ilgāk par 3 (trim) nedēļām;
14.2. veicot ekspluatācijas (mērīšanas, pārslēgšanas utt.) remonta vai modernizēšanas darbus, bet ne ilgāk par 2 (divām) darba dienām;
14.3. komunālajiem un avārijas dienestiem veicot neatliekamus avārijas darbus, ja to izpildei nepieciešama Abonentu līniju atslēgšana.
15. Abonentam ir tiesības izvēlēties jebkuru no Baltcom piedāvātajiem pakalpojumiem.
16. Mainoties nekustamā īpašuma īpašniekam vai lietotājam, pakalpojuma lietošanas tiesības nepāriet no iepriekšējā īpašnieka vai lietotāja uz jauno tiesību ieguvēju. Tiesību ieguvējs ir tiesīgs izmantot pieslēgto pakalpojumu tikai pēc līguma noslēgšanas ar Baltcom.
17. Abonentam ir pienākums nomaksāt abonēšanas maksu un maksu par citiem pakalpojumiem līgumā paredzētajā kārtībā pilnā apmērā.
18. Abonentam ir pienākums nekavējoties ziņot Baltcom par konstatētajiem elektronisko sakaru pakalpojumu tīklu bojājumiem vai nekvalitatīvu darbību.
Цена за 1 кВт·ч € | Цена электроэнергии (без НДС) | НДС, 21% |
---|---|---|
0.42731 | 0.35315 | 0.07416 |
Дополнительно к плате, которая начисляется в соответствии с потребленными киловатт-часами, Вам нужно будет платить плату за подачу электроэнергии и обслуживание мощности в соответствии с выбранным тарифом системы распределения.
Цена за 1 кВт·ч € | Цена электроэнергии (без НДС) | НДС, 21% |
---|---|---|
0.48730 | 0.40273 | 0.08457 |
Дополнительно к плате, которая начисляется в соответствии с потребленными киловатт-часами, Вам нужно будет платить плату за подачу электроэнергии и обслуживание мощности в соответствии с выбранным тарифом системы распределения.
Цена за 1 кВт·ч € | Цена электроэнергии (без НДС) | НДС, 21% |
---|---|---|
0.48730 | 0.40273 | 0.08457 |
Дополнительно к плате, которая начисляется в соответствии с потребленными киловатт-часами, Вам нужно будет платить плату за подачу электроэнергии и обслуживание мощности в соответствии с выбранным тарифом системы распределения.
Цена за 1 кВт·ч € | Цена электроэнергии (без НДС) | НДС, 21% |
---|---|---|
0.48730 | 0.40273 | 0.08457 |
Дополнительно к плате, которая начисляется в соответствии с потребленными киловатт-часами, Вам нужно будет платить плату за подачу электроэнергии и обслуживание мощности в соответствии с выбранным тарифом системы распределения.
Обновить
данные
Загрузка
данных
Нр. | Название канала | Жанр | Язык | Функцийи |
---|
Нр. | Название канала | Жанр | Язык |
---|