Tālrunis

Baltcom nodrošina mūsdienīgus telefona sakarus vēl ērtākai saziņai.

  • Bezmaksas telefonsarunas uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā par vienu fiksētu mēneša maksu.
  • Izdevīgi tarifi zvaniem uz ārvalstīm.
  • Izdevīgi tarifi speciālajiem starptautiskajiem zvaniem.
  • Izdevīgi tarifi zvaniem uz speciālajiem numuriem.
  • Izdevīgi tarifi zvaniem uz neregulētajiem tīkliem.

Ja ikdienā veic zvanus uz fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā un pasaulē, izvēlies sev izdevīgākos tālruņa pakalpojumus mūsu piedāvājumā. Telefonsakarus ir iespējams pieslēgt tikai kopā ar televīziju vai internetu. Izvēlies Baltcom telefona pakalpojumus un sazinies ar saviem tuvajiem bez ierobežojumiem!

VĒLIES LABĀKU PIEDĀVĀJUMU?

Norādi savu tālruni
Lai turpinātu, Tev jāpiekrīt noteikumiem

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kur un kā var atgriezt Baltcom aparatūru?

    Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:

    • Bez maksas Omniva pakomātā. Informācija, kā to izdarīt;
    • Nosūtot to pa pastu uz adresi – Latgales iela 322, Rīga, LV-1063. Pakalpojuma maksa saskaņā ar Latvijas Pasts cenrādi.

    Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.

  • Kur meklēt Baltcom telefona aparāta instrukciju?

    Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i  instrukciju varat aplūkot šeit.

  • Kādas ir Baltcom fiksēto telefonsakaru pieslēguma priekšrocības?

    Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)

  • Kā var uzzināt, vai konkrētajā adresē ir pieejams Baltcom fiksētais telefons?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju? Cik maksā tādas funkcijas pieslēgšana?

    Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.

  • Vai Baltcom nodrošina numura saglabāšanu no citiem fiksēto telefonsakaru operatoriem?

    Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

    • gan Baltcom, gan iepriekšējā operatora telefonsakaru līgums ir noslēgts uz vienu personu;
    • pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts);
    • abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdi joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora, pirms nav notikusi numura saglabāšana).
  • Kādi ir Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifi?

    Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.

  • Kā var uzzināt, kādu summu abonents norunājis esošajā mēnesī?

    Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.

  • Kā Baltcom fiksēto telefonsakaru abonents var saņemt telefonsarunu izdruku?

    Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).

    Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.

  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā telefons?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom fiksēto telefonsakaru līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • mans.baltcom.lv;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • top! veikalu tīklā visā Latvijā;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 20. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    AS Luminor Bank
    konts: LV66RIKO0002930225939
    kods: RIKOLV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    SMS rēķina paziņojums – € 0,15.

    Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.

Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam