Klientu apkalpošanas speciālists/-e tirdzniecības centros Rīgā
Nāc strādāt modernā darba vidē ar draudzīgu un plašu darba kolektīvu!
Tavi galvenie uzdevumi:
- Konsultēt un piedāvāt Baltcom pakalpojumus esošiem un potenciālajiem klientiem;
- Rast labāko risinājumu atbilstoši klientu vajadzībām;
- Nodrošināt atbilstošu un laicīgu dokumentu plūsmu, ievērojot uzņēmuma dokumentu aprites kārtību.
Meklējam tieši Tevi, ja:
- Tev padodas darbs ar klientiem;
- Vari sasniegt uzstādītos mērķus;
- Spēj brīvi komunicēt latviešu valodā;
- Proti organizēt darbu ar dokumentiem;
- Jo labāk Tev sanāk, jo vairāk Tu vēlies paveikt.
Mēs piedāvājam:
- Motivējošu atalgojumu no 800€ līdz 1500€ (bruto);
- Dzimšanas dienas brīvdienu;
- Praktiskas apmācības pirms darba uzsākšanas, kuras Tev noderēs visā tālākajā dzīvē;
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu un visas sociālās garantijas, jo par saviem darbiniekiem rūpējamies;
- Atsaucīgus un draudzīgus kolēģus.