Internets

Viens no ātrākajiem interneta pieslēgumiem Latvijā

  • 20/20Mbits – 20,00 EUR/mēn.
  • 50/50Mbits – 35,00 EUR/mēn.
  • 100/100Mbits – 55,00 EUR/mēn.
  • 250/250Mbits – 90,00 EUR/mēn.
  • Virs 250Mbits – individuāli
  • VLAN – individuāli
  • Maģistrālais interneta pieslēgums-individuāli
  • VPN – individuāli

Pārdomāti interneta risinājumi, kas piemēroti, kā maziem, tā vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Interneta ātrums no 20Mbits līdz 250Mbits (Virs 250Mbits – individuāli). Maģistrālais internets, VLAN, VPN.

Internets

Veido un attīsti savu biznesu kopā ar mums.

Sazināties

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā var uzzināt kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai pieslēdzot Baltcom internetu tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

    Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

    NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

  • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

    Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.

  • Kā palielināt interneta ātrumu?

    Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

    • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome),
    • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu),
    • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s),
    • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam),
    • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000 vai 67480080.

  • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

    Konsultāciju var saņemt zvanot uz numuru 27370000 vai 67480080.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, tad ir jāierodas abām personām (gan tai uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • Narvesen kioskos;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • Jelgavas NĪP kasēs;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    Nordea Bank AB Latvijas filiāle
    konts: LV85NDEA0000080025380
    kods: NDEALV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

    • uz e-pastu info@baltcom.lv;
    • uz faksu 67480068;
    • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 357;
    • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2;
    • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2;
    • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a;
    • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5;
    • Jēkabpilī, T/C Maxima XX, Brīvības ielā 108;
    • Rēzeknē, Dārzu ielā 25;
    • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Bez termiņa
Mēs Jums rekomendējam