top-internets

Internets

Ātrs optiskais internets - apstiprina SPEEDTEST.NET

  • Ātrs un stabils optiskais internets līdz 1 Gbit/s.
  • Simetriska failu augšupielāde un lejupielāde.
  • Nemainīgs ātrums gan Latvijas, gan ārzemju resursiem.
  • Ātra un ērta ierīkošana.

Saņem neierobežotas iespējas, ko sniedz internets, izvēloties tieši Baltcom interneta pieslēgumu savā mājā vai dzīvoklī. Mājas internets ir piemērots ikvienam, kas meklē stabilu un ātru interneta pieslēgumu par saprātīgu cenu. Baltcom optiskā interneta tīkls ir daudz mazāk pakļauts ārējiem faktoriem (negaiss, zibens, īslaicīgi elektrības zudumi u.c.) nekā vairums citu tīklu.

Optiskais internets mājai ir pieejams Rīgā, Jelgavā, Ogrē, Jēkabpilī un citās pilsētās. Kāds ir Baltcom piedāvātā interneta ātrums? Līdz pat 1Gbit/s!

Pārbaudi sev pieejamos pakalpojumus un to cenas, norādot savu adresi!

Ookla LLC preču zīme. Tiek izmantota saskaņā ar licenci. Pārpublicēts ar atļauju @2015, Ookla LLC. Visas tiesības aizsargātas. Baltcom fiksētais internets ir atzīts par ātrāko Latvijā saskaņā ar speedtest.net 2015. gadā veiktajiem mērījumiem.

Lasīt vairāk

Internets

Interaktīvā televīzija

Simetrisks optiskais internets un mūsdienīga interaktīvā televīzija var būt tavā īpašumā.

no
18
00 / mēnesī
Pasūtīt

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kā palielināt interneta ātrumu?

      Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

      • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome),
      • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu),
      • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s),
      • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam),
      • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

      • uz e-pastu info@baltcom.lv,
      • uz faksu 67480068,
      • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 257,
      • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2,
      • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2,
      • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a,
      • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5,
      • Jēkabpilī, A. Pormaļa ielā 18,
      • Rēzeknē, Dārzu ielā 25,
      • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu, ka arī maksājumu apstrādes ilgums ir ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42 (Ls 1,00).

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00 (Ls 0,00).

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      Nordea Bank AB Latvijas filiāle
      konts: LV85NDEA0000080025380
      kods: NDEALV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kas notiek, ja rēķins netiek savlaicīgi apmaksāts?

      Ja rēķins nav apmaksāts līdz līgumā paredzētajam vai rēķinā norādītajam apmaksas datumam, mēneša pirmajos datumos sistēma automātiski veic pakalpojumu atslēgšanu. Pakalpojuma pieslēguma atjaunošanu notiek 2-3 darba dienu laikā pēc informācijas saņemšanas par abonenta veikto maksājumu pilnā apmērā.

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kā var uzzināt kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

      Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Vai pieslēdzot Baltcom internetu tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

      Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

    • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

      Jā, Baltcom nodrošina vienu reālo IP adresi bezmaksas.

    • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

      NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

    • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

      Konsultāciju var saņemt zvanot uz numuru 67480000.

    • Ko darīt ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

      Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 67480000.

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai autovadītāja apliecību).  

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Bez termiņa
    Mēs Jums rekomendējam