13.12.2018 laika posmā no plkst. 01:00 līdz 06:00 nedarbosies internets, televīzija un telefonija visā valsts teritorijā. Prognozējamais darbības pārtraukums līdz 60 minūtēm.

Internets

Meklē labāko risinājumu darbam, mācībām un izklaidei tiešsaistē? Novērtē plašās iespējas, ko sniedz Baltcom internets:

  • Optiskais internets ar ātrumu līdz pat 1 Gbit/s;
  • Ātrs bezvadu internets;
  • Vienlīdz ātra failu augšupielāde un lejupielāde;
  • Nemainīgs ātrums gan vietējiem, gan ārzemju resursiem;
  • Stabila pakalpojuma kvalitāte jebkurā diennakts laikā.

Izvēloties Baltcom interneta pieslēgumu savā mājoklī, varēsi pilnvērtīgi izbaudīt visas kvalitatīva interneta priekšrocības. Mājas internets ir piemērots ikvienam, kas meklē stabilu un ātru interneta pieslēgumu par draudzīgu cenu. Turklāt visiem klientiem tiek nodrošināts lielākais iespējamais interneta ātrums konkrētajā adresē un neierobežota piekļuve globālajam tīmeklim.

Baltcom optiskais internets ir mazāk pakļauts ārējo faktoru ietekmei (negaiss, zibens, īslaicīgi elektrības zudumi u.c.) nekā vairums citu interneta kabeļu tīklu. Par atsevišķu samaksu ir iespējams iegādāties vai nomāt Tavam interneta ātrumam atbilstošu Wi-Fi rūteri, lai visas tiešsaistes iespējas var izbaudīt vairāki lietotāji vienlaikus.

Pārbaudi sev pieejamos pakalpojumus un to cenas, norādot savu adresi!

Lasīt vairāk

Internets

Interaktīvā televīzija

Simetrisks optiskais internets un mūsdienīga interaktīvā televīzija var būt tavā īpašumā.

no
18
90 / mēnesī
Pasūtīt

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kā var uzzināt kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

      Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Vai pieslēdzot Baltcom internetu tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

      Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

    • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

      NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

    • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

      Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.

    • Kā palielināt interneta ātrumu?

      Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

      • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome),
      • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu),
      • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s),
      • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam),
      • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
    • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

      Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000 vai 67480080.

    • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

      Konsultāciju var saņemt zvanot uz numuru 27370000 vai 67480080.

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

      Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, tad ir jāierodas abām personām (gan tai uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

    • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

      Pastāv vairāki veidi kā apmaksāt rēķinu*:

      • caur internetbanku;
      • banku filiālēs;
      • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
      • Maxima veikalos;
      • Narvesen kioskos;
      • Latvijas Pasta nodaļās;
      • Jelgavas NĪP kasēs;
      • bankas Citadele bankomātos.

       

      * komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      Nordea Bank AB Latvijas filiāle
      konts: LV85NDEA0000080025380
      kods: NDEALV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

      • uz e-pastu info@baltcom.lv;
      • uz faksu 67480068;
      • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 357;
      • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2;
      • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2;
      • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a;
      • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5;
      • Jēkabpilī, T/C Maxima XX, Brīvības ielā 108;
      • Rēzeknē, Dārzu ielā 25;
      • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42.

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Beztermiņa
    Mēs Jums rekomendējam