Vakances

1. Pārdošanas eksperts/e

Darbam pa tālruni Rēzeknē
  • Ja Tu esi pozitīvs un atvērts komunikācijā
  • Ja Tev patīk pārliecināt un argumentēt
  • Ja Tu pie pirmā “Nē” nepadodies, bet dodies ar lielāku sparu tālāk
  • Ja Tu nosaki sev izaicinošus mērķus un neatlaidīgi tos sasniedz
  • Ja Tev ir lieliskas pārdošanas prasmes
  • Ja Tu pārvaldi latviešu un krievu valodu
Tavs uzdevums – piedāvāt klientiem viņu vēlmēm un vajadzībām atbilstošākos pakalpojumu risinājumus.
Lai Tu varētu veiksmīgi strādāt, mēs nodrošināsim:
  • Motivējošu un paveiktajam atbilstošu atalgojumu
  • Baltcom pakalpojumu (TV, internets) pieslēgumu Tavā dzīvesvietā, lai arī Tu pats varētu testēt un izbaudīt sava pārdotā pakalpojuma priekšrocības
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, jo mēs rūpējamies par mūsu darbinieku veselību
  • Darbu profesionālā komandā un mūsdienīgu darba vidi
Mēs vēlamies nodrošināt mūsu klientiem nākamās paaudzes telekomunikāciju pakalpojumus par atbilstošāko cenu un izcilu klientu apkalpošanu.

Savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Pārdošanas eksperts” sūti uz e-pastu cv@baltcom.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases otro kārtu.

2. Darbs no mājām

Baltcom piedāvā vienreizēju iespēju – darbu no mājām (ar nosacījumu, ka dzīvesvieta ir ārpus Rīgas). Pilnas slodzes darbs pa telefonu ar jauniem un esošiem klientiem, piedāvājot klienta vajadzībām atbilstošāko pakalpojumu. Iespēja iegūt profesionālu pieredzi pārdošanā un nopelnīt motivējošu atalgojumu neizejot no mājas!
Jaunā kolēģa ieguvumi:
    • Profesionāla darba pieredze klientu apkalpošanā un pārdošanā pa telefonu, kas noderēs jebkurā dzīves situācijā;
    • Atbalsts sevis pilnveidošanā un prasmju attīstīšanā, lai gūtu personīgo izaugsmi;
    • Iespēja pelnīt naudu, strādājot no mājām.
Mēs nodrošināsim:
        • Darbinieka līgumu ar visām attiecīgajām sociālajām garantijām;
        • Garantētu minimālo samaksu + pārdošanas komisijas (iespēja nopelnīt 1000 EUR un vairāk);
        • Darbam nepieciešamās apmācības;
        • Darbam no mājām nepieciešamos tehniskos risinājumus;
        • Uzņēmuma sniegto pakalpojumu bezmaksas pieslēgumu dzīvesvietā.
Mēs meklējam:
              • Enerģiskus, pozitīvi noskaņotus un mērķtiecīgus kolēģus;
              • Darbiniekus, kas spējīgi patstāvīgi organizēt savu darba dienu un laiku;
              • Darbiniekus, kuri veicinās mūsu uzņēmuma izaugsmi.
Ļoti gaidīsim interesentu pieteikumus no visiem Latvijas reģioniem, kas ir gatavi mācīties un ļauties jauniem darba izaicinājumiem.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Darbs no mājām” sūti uz e-pastu cv@baltcom.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases otro kārtu.

3. Klientu apkalpošanas speciālists/e Zvanu centrā Rīgā

Mēs Tev uzticēsim:
    • Nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu, apkalpojot ienākošos telefona zvanus un elektronisko pastu;
    • Konsultēt esošos un potenciālos klientus par uzņēmuma pakalpojumiem;
    • Aktīvi pārdot uzņēmuma pakalpojumus;
    • Apstrādāt ar klientiem saistītos datus datubāzēs.
Mēs piedāvājam:
  • Zinošu un atbalstošu vadību, kas palīdzēs Tev sasniegt profesionālo izaugsmi;
  • Stabilu pamatalgu un sasniegtajiem rezultātiem atbilstošu, neierobežotu papildus atalgojumu;
  • Uzņēmuma sniegto pakalpojumu bezmaksas pieslēgumu dzīvesvietā.
Tev jāpiemīt:
          • Ļoti labām komunikācijas prasmēm un spējai izzināt klientus, vadīt sarunas, pārliecināt un argumentēt;
          • Augstai noturībai stresa situācijās un spējai ātri pieņemt lēmumus;
          • Augstai atbildības sajūtai, orientācijai uz rezultātu un precizitātei;
          • Teicamām latviešu un krievu valodas zināšanām (vēlamas arī angļu valodas zināšanas);
          • Labām iemaņām darbā ar datoru (MS Office);

Savu pieteikumu un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists/e” sūtīt uz e-pastu cv@baltcom.lv.

4.Pārdošanas aģents/e

Ja vēlies labi pelnīt un veidot karjeru stabilā un atpazīstamā uzņēmumā, ja esi ambiciozs un Tev piemīt neizsīkstoša enerģija un neatlaidība, ja patīk rīcības brīvība un pašam plānot savu laiku – pievienojies mūsu komandai kā Pārdošanas pārstāvis privāto klientu segmentā Rīgas teritorijā.
Tavs galvenais uzdevums – piedāvāt klientiem viņu vēlmēm un iespējām atbilstošākos pakalpojumu risinājumus.
Mēs Tev:
                                  • Dosim iespēju nopelnīt no 700 līdz 1300 EUR mēnesī;
                                  • Nodrošināsim apmācības un ikdienas konsultācijas ar pārdošanas jomas profesionāļiem, lai Tu varētu vieglāk sasniegt mērķus, ko pats būsi sev izvirzījis;
                                  • Nodrošināsim darbam nepieciešamo aprīkojumu;
                                  • Ļausim pašam testēt produktu par brīvu;
                                  • Sniegsim atbalstu sevis pilnveidošanā, ja vien pats tam būsi atvērts;
                                  • Nodrošināsim nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu, jo par saviem darbiniekiem rūpējamies.

Savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Pārdošanas aģents/e” sūti uz cv@baltcom.lv – uzraksi mums un mēs pastāstīsim vēl iemeslus, kāpēc Tev jābūt vienam no mums!