Vakances

1. Biroja administratore

Darba pienākumi:

  • Biroja ikdienas darba organizēšana
  • Biroja korespondences, ienākošo izejošo zvanu koordinēšana
  • Dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana, nosūtīšana
  • Lietvedības un administratīvo pienākumu veikšana
  • Preču pasūtījumu apkopošana un pasūtīšana
  • Komunikācija ar sadarbības partneriem
  • Informācijas aprites organizēšana
  • Atbalsts uzņēmuma darbiniekiem un departamentu vadītājiem

Prasības:

  • Augstākā, nepabeigtā augstākā vai profesionālā izglītība
  • Vēlama darba pieredze biroja administratora amatā
  • Labas iemaņas darbā ar biroja tehniku un datoru (MS Office)
  • Ļoti labas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
  • Augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu
  • Pozitīva un draudzīga attieksme pret kolēģiem un sadarbības partneriem
  • Loģiskā domāšana, spēja izrādīt iniciatīvu un ātri apgūt jauno
  • Labas komunikāciju prasmes

Piedāvājam:

  • Interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
  • Iespēju iegūt pieredzi telekomunikāciju nozarē
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
  • Personīgās izaugsmes iespējas
  • Mūsdienīgus darba apstākļus
  • Draudzīgu komandu

Darba laiks: 8.00 – 17.00
Darba uzsākšana: vienojoties
Darba vieta: Maskavas iela 322, Rīga

PIEVIENOJIES
Sūtot mums savu CV uz teirdarbs@baltcom.lv

2. Runātīgais pārdevējs

Ja Tev no sirds patīk komunicēt ar cilvēkiem un māki citus pārliecināt, esi godīgs, azartisks un mērķtiecīgs, tad iespējams esi īstais, lai kļūtu par runātīgo pārdevēju!

TAVS UZDEVUMS BŪS

  • Zvanīt klientiem un piedāvāt jaunākos pakalpojumus un produktus;
  • Būt mērķtiecīgam un sasniegt uzstādītos pārdošanas rezultātus;
  • Būt pozitīvam un pārliecinātam;

MĒS TEV PIEDĀVĀJAM

  • Darba līgumu ar stabilu ikmēneša algu un motivējošas piemaksas par mērķu izpildi;
  • Apmācības, lai Tavi pārdošanas rezultāti būtu vēl labāki;
  • Mēs Tevi apdrošināsim;
  • Tev būs iespēja lietot mūsu pakalpojumus bez maksas;
  • Kopā atpūtīsimies neformālos pasākumos;

TEV JĀBŪT

  • Ar vēlamu pieredzi aktīvajā pārdošanā vai arī lielu azartu pārliecināšanā;
  • Atbildīgam, godīgam un komunikablam;
  • Labām latviešu, krievu valodas zināšanām un datorzināšanām;
  • Un vecums nav šķērslis – tas ir pa spēkam visu paaudžu cilvēkiem;
  • Pozitīvam, kurš priecājas par citu un saviem panākumiem;

PIEVIENOJIES
Sūtot mums savu CV uz teirdarbs@baltcom.lv

3. Pārdošanas eksperts/e Zvanu centrā Rīgā un Rēzeknē

Darbs pa tālruni
  • Ja Tu esi pozitīvs un atvērts komunikācijā
  • Ja Tev patīk pārliecināt un argumentēt
  • Ja Tu pie pirmā “Nē” nepadodies, bet dodies ar lielāku sparu tālāk
  • Ja Tu nosaki sev izaicinošus mērķus un neatlaidīgi tos sasniedz
  • Ja Tev ir lieliskas pārdošanas prasmes
  • Ja Tu pārvaldi latviešu un krievu valodu
Tavs uzdevums – piedāvāt klientiem viņu vēlmēm un vajadzībām atbilstošākos pakalpojumu risinājumus.
Lai Tu varētu veiksmīgi strādāt, mēs nodrošināsim:
  • Motivējošu un paveiktajam atbilstošu atalgojumu
  • Baltcom pakalpojumu (TV, internets) pieslēgumu Tavā dzīvesvietā, lai arī Tu pats varētu testēt un izbaudīt sava pārdotā pakalpojuma priekšrocības
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, jo mēs rūpējamies par mūsu darbinieku veselību
  • Darbu profesionālā komandā un mūsdienīgu darba vidi
Mēs vēlamies nodrošināt mūsu klientiem nākamās paaudzes telekomunikāciju pakalpojumus par atbilstošāko cenu un izcilu klientu apkalpošanu.

Savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Pārdošanas eksperts” sūti uz e-pastu cv@baltcom.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases otro kārtu.

4. Darbs no mājām

Baltcom piedāvā vienreizēju iespēju – darbu no mājām (ar nosacījumu, ka dzīvesvieta ir ārpus Rīgas). Pilnas slodzes darbs pa telefonu ar jauniem un esošiem klientiem, piedāvājot klienta vajadzībām atbilstošāko pakalpojumu. Iespēja iegūt profesionālu pieredzi pārdošanā un nopelnīt motivējošu atalgojumu neizejot no mājas!
Jaunā kolēģa ieguvumi:
    • Profesionāla darba pieredze klientu apkalpošanā un pārdošanā pa telefonu, kas noderēs jebkurā dzīves situācijā;
    • Atbalsts sevis pilnveidošanā un prasmju attīstīšanā, lai gūtu personīgo izaugsmi;
    • Iespēja pelnīt naudu, strādājot no mājām.
Mēs nodrošināsim:
        • Darbinieka līgumu ar visām attiecīgajām sociālajām garantijām;
        • Garantētu minimālo samaksu + pārdošanas komisijas (iespēja nopelnīt 1000 EUR un vairāk);
        • Darbam nepieciešamās apmācības;
        • Darbam no mājām nepieciešamos tehniskos risinājumus;
        • Uzņēmuma sniegto pakalpojumu bezmaksas pieslēgumu dzīvesvietā.
Mēs meklējam:
              • Enerģiskus, pozitīvi noskaņotus un mērķtiecīgus kolēģus;
              • Darbiniekus, kas spējīgi patstāvīgi organizēt savu darba dienu un laiku;
              • Darbiniekus, kuri veicinās mūsu uzņēmuma izaugsmi.
Ļoti gaidīsim interesentu pieteikumus no visiem Latvijas reģioniem, kas ir gatavi mācīties un ļauties jauniem darba izaicinājumiem.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Darbs no mājām” sūti uz e-pastu cv@baltcom.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases otro kārtu.

5.Pārdošanas aģents/e

Ja vēlies labi pelnīt un veidot karjeru stabilā un atpazīstamā uzņēmumā, ja esi ambiciozs un Tev piemīt neizsīkstoša enerģija un neatlaidība, ja patīk rīcības brīvība un pašam plānot savu laiku – pievienojies mūsu komandai kā Pārdošanas pārstāvis privāto klientu segmentā Rīgas teritorijā.
Tavs galvenais uzdevums – piedāvāt klientiem viņu vēlmēm un iespējām atbilstošākos pakalpojumu risinājumus.
Mēs Tev:
                                  • Nodrošināsim apmācības un ikdienas konsultācijas ar pārdošanas jomas profesionāļiem, lai Tu varētu vieglāk sasniegt mērķus, ko pats būsi sev izvirzījis;
                                  • Nodrošināsim darbam nepieciešamo aprīkojumu;
                                  • Ļausim pašam testēt produktu par brīvu;
                                  • Sniegsim atbalstu sevis pilnveidošanā, ja vien pats tam būsi atvērts;
                                  • Nodrošināsim nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu, jo par saviem darbiniekiem rūpējamies.

Savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Pārdošanas aģents/e” sūti uz cv@baltcom.lv – uzraksi mums un mēs pastāstīsim vēl iemeslus, kāpēc Tev jābūt vienam no mums!

6. Klientu apkalpošanas speciālists/-e klientu apkalpošanas centrā

Mēs Tev uzticēsim:
  • nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu, apkalpojot klientus klātienē
  • konsultēt esošos un potenciālos klientus par uzņēmuma pakalpojumiem
  • aktīvi pārdot uzņēmuma pakalpojumus
  • apstrādāt ar klientiem saistītos datus datubāzēs
Prasības kandidātiem:
  • pieredze līdzvērtīgu amata pienākumu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
  • vēlama pieredze telekomunikāciju sfērā
  • ļoti labas komunikācijas prasmes – spēja izzināt klientu vajadzības, vadīt sarunas, pārliecināt un argumentēt
  • augsta noturība stresa situācijās un spēja pieņemt lēmumus
  • augsta atbildības sajūta, orientācija uz rezultātu, precizitāte
  • teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
  • darbu vienā no vadošajiem telekomunikāciju uzņēmumiem
  • profesionālās pilnveidošanās un mācību iespējas
  • ieguldītajam darbam un sasniegtajiem rezultātiem atbilstošu atalgojumu
  • veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu

Savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists/-e klientu apkalpošanas centrā ” sūti uz e-pastu cv@baltcom.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases otro kārtu.