Ja ikdienā veic zvanus uz fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā un pasaulē, izvēlies sev izdevīgākos tālruņa pakalpojumus mūsu piedāvājumā. Telefonsakarus ir iespējams pieslēgt tikai kopā ar televīziju. Izvēlies Baltcom telefona pakalpojumus un sazinies ar saviem tuvajiem bez ierobežojumiem!
Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:
Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.
Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i instrukciju varat aplūkot šeit.
Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.
Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:
Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.
Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.
Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).
Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.
Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:
* Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.
Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.
Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.
Norēķinu konti
Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.
AS SEB banka
konts: LV88UNLA0050009339203
kods: UNLALV22
AS Swedbank
konts: LV80HABA0001408045255
kods: HABALV22
AS Luminor Bank
konts: LV66RIKO0002930225939
kods: RIKOLV2X
SIA Baltcom rekvizīti
Sadarbības partneriem
Reģ. Nr. 40003005264
PVN Nr. LV40003005264
Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
Konts: LV71UNLA0050006790640
Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.
Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcom, lai varētu identificēt abonentu:
Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.
Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.
Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.
Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.
Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.
SMS rēķina paziņojums – € 0,15.
Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.
Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.
Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.
Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.
E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.