Tālrunis

Zvani saviem tuvajiem par brīvu visā Latvijā

  • Bezmaksas telefonsarunas uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
  • Izdevīgi tarifi zvaniem uz ārvalstīm.
  • Izdevīgi tarifi speciālajiem starptautiskajiem zvaniem.
  • Izdevīgi tarifi zvaniem uz speciālajiem numuriem.
  • Telefonsakarus ir iespējams pieslēgt tikai kopā ar televīzijas pakalpojumu.

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kur meklēt Baltcom telefona aparāta instrukciju?

      Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i  instrukciju varat aplūkot šeit.

    • Kādas ir Baltcom fiksēto telefonsakaru pieslēguma priekšrocības?

      Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

      Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)

    • Kā var uzzināt vai konkrētajā adresē ir pieejams Baltcom fiksētais telefons?

      Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Vai Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju? Cik maksā tādas funkcijas pieslēgšana?

      Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bezmaksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.

    • Vai Baltcom nodrošina numura saglabāšanu no citiem fiksēto telefonsakaru operatoriem?

      Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Šajā gadījuma, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma, ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

      • gan Baltcom, gan iepriekšējā operatora telefonsakaru līgums ir noslēgts uz vienu personu;
      • pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts);
      • abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdi, joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora pirms nav notikusi numura saglabāšana).
    • Kādi ir Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifi?

      Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.

    • Kā var uzzināt kādu summu abonents norunājis esošajā mēnesī?

      Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.

    • Kā Baltcom fiksēto telefonsakaru abonents var saņemt telefonsarunu izdruku?

      Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bezmaksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai autovadītāja apliecību).

      Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.

    • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā telefons?

      Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480080.

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom fiksēto telefonsakaru līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

      Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, tad ir jāierodas abām personām (gan tai uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

    • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

      Pastāv vairāki veidi kā apmaksāt rēķinu*:

      • caur internetbanku;
      • banku filiālēs;
      • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
      • Maxima veikalos;
      • Narvesen kioskos;
      • Latvijas Pasta nodaļās;
      • Jelgavas NĪP kasēs;
      • bankas Citadele bankomātos.

       

      * komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      Nordea Bank AB Latvijas filiāle
      konts: LV85NDEA0000080025380
      kods: NDEALV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

      • uz e-pastu info@baltcom.lv;
      • uz faksu 67480068;
      • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 357;
      • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2;
      • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2;
      • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a;
      • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5;
      • Jēkabpilī, T/C Maxima XX, Brīvības ielā 108;
      • Rēzeknē, Dārzu ielā 25;
      • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42.

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Bez termiņa
    Mēs Jums rekomendējam