Jautājumi un atbildes

  • Kāpēc labāk pieslēgt komplektu?

    Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.

  • Kādus komplektus piedāvā Baltcom?

    • Interaktīvā televīzija un optiskais internets;
    • Interaktīvā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Digitālā televīzija un optiskais internets;
    • Digitālā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Kabeļtelevīzija un optiskais internets;
    • Kabeļtelevīzija, optiskais internets un fiksētais telefons.
  • Kā ir iespējams uzzināt, kādus komplektus Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Kādas ir priekšrocības, izvēloties komplektu ar fiksēto telefonu?

    Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom kompleksā pakalpojuma līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kā var uzzināt, kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai pieslēdzot Baltcom internetu, tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

    Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu, ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

    NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

  • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

    Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.

  • Kā palielināt interneta ātrumu?

    Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

    • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome);
    • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu);
    • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s);
    • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam);
    • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.

  • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

    Konsultāciju var saņemt, zvanot uz numuru 27370000.

  • Kur meklēt Baltcom telefona aparāta instrukciju?

    Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i  instrukciju varat aplūkot šeit.

  • Kādas ir Baltcom fiksēto telefonsakaru pieslēguma priekšrocības?

    Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)

  • Kā var uzzināt, vai konkrētajā adresē ir pieejams Baltcom fiksētais telefons?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Vai Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju? Cik maksā tādas funkcijas pieslēgšana?

    Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.

  • Kā var uzzināt, vai konkrētajā adresē ir iespējams pieslēgt Baltcom televīziju?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai Baltcom nodrošina numura saglabāšanu no citiem fiksēto telefonsakaru operatoriem?

    Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

    • gan Baltcom, gan iepriekšējā operatora telefonsakaru līgums ir noslēgts uz vienu personu;
    • pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts);
    • abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdi joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora, pirms nav notikusi numura saglabāšana).
  • Kāds aprīkojums nepieciešams Baltcom televīzijas uztveršanai?

    Televīziju var uztvert:

    • Caur kabeļtīklu Rīgā un Rīgas rajonā. Ja abonents vēlēsies saņemt papildfunkcijas, tad televizoram jāpievieno uztvērējs (dekoderis) vai CAM modulis un tajos ir jāievieto viedkarte.
    • Caur kabeļtīklu citur Latvijā. Papildu aparatūra nav nepieciešama.
  • Kādi ir Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifi?

    Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.

  • Vai ir jāpērk jauns televizors, lai skatītos televīziju ar uztvērēju?

    Der jebkurš televizors, jauns nav jāpērk.

  • Kā var uzzināt, kādu summu abonents norunājis esošajā mēnesī?

    Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.

  • Kā Baltcom fiksēto telefonsakaru abonents var saņemt telefonsarunu izdruku?

    Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).

    Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.

  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā telefons?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.

  • Vai televīzijas uztveršanai iespējams izmantot tikai Baltcom uztvērējus?

    Baltcom klienti var izmantot paši savus vai arī televizoros iebūvētos uztvērējus, kas strādā CONAX kodēšanas sistēmā, un tajos ir iespējams ievietot Baltcom viedkarti.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom fiksēto telefonsakaru līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Vai televīziju ir iespējams skatīties vairākos televizoros mājā?

    Jā, un iespējas ir dažādas, atkarībā no pieslēgtā televīzijas veida un programmu bloka. Vairāk informācijas var iegūt, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

  • Kā Baltcom varēs nodrošināt elektrības kvalitāti, risināt problēmsituācijas?

    AS Sadales tīkls piegādās elektroenerģiju tāpat kā līdz šim, neatkarīgi no elektroenerģijas tirgotāja. Sadales tīkls arī turpmāk veiks skaitītāju apkalpošanu, kontroli, jaunu pieslēgumu ierīkošanu, remontdarbus, kā arī bojājumu novēršanu.

  • Kā tiks kontrolēti skaitījumu rādījumi?

    Katru mēnesi līdz 3. datumam klientam būs jānodod skaitītāja rādījumi. Tos varēs nodot:

    1. mans.baltcom.lv;

    2. Sūtot SMS uz 29302302, norādot rādījumu uz mēneša 1. datumu un abonenta kodu, piemēram, 56456 AB45698 (starp skaitītāja rādījumu un abonenta kodu jāievieto atstarpe). Abonenta kodu abonents var uzzināt, zvanot uz 67480000, KAC un mans.baltcom.lv sadaļā Mani dati;

    3. Rakstot e-pastu uz info@baltcom.lv brīvā formā, norādot abonenta kodu un skaitītāja rādījumu uz tekošā mēneša 1. datumu;

    4. Zvanot uz 67480000;

    5. Baltcom klientu apkalpošanas centros.

    Skaitītāju rādījumu kontroli vidēji reizi gadā turpinās veikt AS Sadales tīkls. Par fiksēto skaitītāju rādījumu tiks informēts gan abonents, gan Baltcom.

     

  • Kā notiks pakalpojuma pieslēgšana?

    Ikviena mājsaimniecība, kas vēlas saņemt Baltcom piedāvāto elektroenerģiju, tiek aicināta pieteikties baltcom.lv, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000, klientu apkalpošanas centros, pie meistariem vai aģentiem.

    Ja pieteikums būs iesniegts līdz mēneša 10. datumam, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no nākamā mēneša pirmā datuma. Ja pieteikums būs iesniegts pēc mēneša 10. datuma, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no aiznākamā mēneša pirmā datuma. Līgums tiek slēgts uz 12 mēnešiem.

    Neviens nevilks jaunus vadus, nekals sienās caurumus, nemainīs rozetes, neliks jaunu skaitītāju. Elektrības piegādi, kā līdz šim, nodrošinās AS Sadales tīkli.

    Jums ir jāveic vien divi soļi: jāpiesakās un jāparaksta līgums.

  • Ar ko atšķiras televīzija ar dekoderi (digitālā TV) un televīzija bez dekodera (kabeļtelevīzija)?

    Baltcom televīzijai ar dekoderi (digitālā televīzija) atšķirībā no televīzijas bez dekodera (kabeļtelevīzija) ir sekojošas papildus priekšrocības un iespējas:

    • Plašāks TV kanālu klāsts – pieejami vairāk nekā 100 TV kanāli;
    • Nevainojama attēla un skaņas kvalitāte;
    • Iespēja izvēlēties un papildus pieslēgt tematiskās kanālu pakas;
    • Pieejams pārskatāms kanālu saraksts ekrānā un programmu gids (EPG) populārākajiem kanāliem;
    • Pieejama audio valodas un subtitru izvēle;
    • Pieejama vecāku slēdzene, kas ļauj kodēt TV kanālus, kurus nav vēlams skatīties bērniem.
  • Kas man jādara, lai atteiktos no esošā pakalpojumu sniedzēja?

    Jums ir tikai jāpiesakās Baltcom pakalpojuma pieslēgšanai. Jums nav jāsazinās ar tagadējo pakalpojuma sniedzēju.

  • Kas ir OIK?

    Tā ir elektrības cenas komponente, kas mainās reizi gadā (1. aprīlī) un ko nosaka regulators, apkopojot aizvadītā gada iepirkuma rezultātus. Vēsturiski šis iepirkums, kas tautā labāk zināma kā obligātā iepirkuma komponente, nav izdomāts Latvijā. Tā mērķis ir atbalstīt investīcijas modernās, energoefektīvās tehnoloģijās, pie kurām pieskaitāmas arī atjaunojamās enerģijas tehnoloģijas.

  • Vai man būs viens rēķins, ja man ir pieslēgti citi Baltcom pakalpojumi?

    Jā! Turpmāk vairs nebūs jāraizējas par vairākiem rēķiniem. Jūs saņemsiet vienu rēķinu par visiem pakalpojumiem.

  • Kas ir EPG?

    EPG jeb Electronic Programm Guide tulkojumā no angļu valodas – elektroniskais programmu gids. Tā ir televīzijas ar dekoderi papildiespēja, kas ļauj  uzzināt  kanālu tuvākos raidījumus un apskatīt raidījumu, filmu anotācijas. EPG pieejams kanāliem, kuriem to nodrošina programmas devējs vai Baltcom. EPG iespējams apskatīt, izmantojot uztvērēja pults taustiņu [EPG].

  • Kas ir HD televīzija?

    HD televīzija jeb High Definition Television ir digitālās televīzijas pārraides formāts ar ievērojami augstāku izšķirtspēju nekā tradicionālajiem formātiem. Tā sniedz iespēju skatīties iecienītākās filmas un sporta pārraides īpaši augstā kvalitātē – līdz pat 5 reizes lielāks pikseļu skaits saņemtajā attēlā salīdzinājumā ar parastās televīzijas signālu. Skatītājiem tas nozīmē izteiktu attēla dzidrumu, piesātinātas krāsas un Dolby Digital 5.1 skaņu.

  • Kas nepieciešams, lai uztvertu Baltcom HD TV?

    HD TELEVIZORS
    Lai izmantotu visas augstas izšķirtspējas televīzijas priekšrocības, Jums vajadzīgs plazmas vai LCD televizors ar HDTV uztveršanas iespēju. Parasti šādi televizori tiek marķēti ar simboliem HD Ready vai Full HD.

    HD UZTVĒRĒJS
    Skatīties Baltcom HD kanālus iespējams, izmantojot tikai speciālu HD uztvērēju, ko piedāvā arī Baltcom.

    SKAĻRUŅI
    Lai pilnvērtīgi izbaudītu Dolby Digital 5.1 skaņu, Jums būs nepieciešams atbilstošu skaļruņu komplekts.

     

    Uzzināt vairāk un pieteikties var zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

  • Pēc kādiem principiem programmas tiek izkārtotas programmu blokos?

    Programmu sadalei pa blokiem galvenokārt tiek ņemtas vērā patērētāju intereses.

    Katrai programmai, kuru Baltcom saņem no programmu devēja, ir noteikta cena, kuru Baltcom ir jāmaksā – jo augstāku cenu ir noteicis programmas devējs, jo lielākā Baltcom programmu blokā šī programma tiks iekļauta. Kā arī programmu devējs pats var noteikt, kādā programmu blokā jābūt programmai.

    Tāpat programmu sadalījumu pa blokiem lielā mērā nosaka tehniskās iespējas.

  • Kādēļ programmu piedāvājums mēdz mainīties?

    Tiek ņemtas vērā abonentu intereses, lai izveidotu vēlamākus programmu piedāvājumus. Tāpat programmu piedāvājums var mainīties arī gadījumā, ja programmu devējs pārtrauc programmu translāciju Latvijas teritorijā.

  • Kādēļ dažreiz “zūd” TV signāls?

    Signāla pārrāvumus var ietekmēt vairāki faktori:

    • Elektrotīkla pārslodze, tās radīti īslaicīgi elektroenerģijas padeves traucējumi kabeļtīklam;
    • Programmu devēju veikto pasākumu radītās sekas;
    • Tīši vai netīši kabeļtīkla bojājumi.
  • Kā veikt kanālu automātisko meklēšanu (dekoderu instrukcijas)?

    Automātiskā kanālu meklēšana var atšķirties atkarībā no dekodera (uztvērēja) modeļa. Konkrētas dažādu Baltcom piedāvāto dekoderu modeļu lietošanas instrukcijas atrodamas zemāk:

    HD TOPFIELD TBC-2010

    GLOBAL TEQ (GTR 300CX)

    INTEK T211CX

    HD INTEK T10CX

    KAON

    VT 3200 CNX

    T20CX INTEX

    AMIKO

    EDISON

    Kanālu meklēšana televizorā

    Ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu pa tālruni 27370000.

  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nerāda televizors?

    Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Baltcom tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom televīzijas līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kā var saņemt jaunu klienta karti kabeļtelevīzijas klienti?

    Jaunu klienta karti ir iespējams saņemt pa pastu, zvanot uz tālruni 27370000 vai 67480000.

  • Kāpēc elektrība paliks dārgāka, ja tirgotāju paliks vairāk un iestāsies konkurence?

    Līdz šim Latvijas valsts atbalstīja (subsidēja) elektrības tirgu, tādēļ visām mājsaimniecībām tika nodrošinātas 1200 kWh gadā par subsidēto starta tarifu – EUR 0,1164 (LVL 0,0818) par 1 kWh. No 2015. gada 1. janvāra subsidētais tarifs pieejams tikai maznodrošinātajiem un daudzbērnu ģimenēm, to 2015. gadā nodrošina tikai „Latvenergo”.

    No 1. janvāra, kad elektroenerģijas tirgus tiek liberalizēts, katrai mājsaimniecībai ir jāizvēlas elektroenerģijas tirgotājs.

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • Narvesen kioskos;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • Jelgavas NĪP kasēs;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    AS Luminor Bank
    konts: LV66RIKO0002930225939
    kods: RIKOLV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,20.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    Ja klients nav reģistrējies portālā rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mansbaltcom.lv.

  • Kur var veikt Baltcom sniegto pakalpojumu apmaksu?

    1. Baltcom Klientu apkalpošanas centros (komisijas maksa EUR 1,50):

    Rīgā, Maskavas ielā 322 – skaidras un bezskaidras naudas norēķini,

    Rīgā, Stacijas laukumā 2 – bezskaidras naudas norēķini,

    Ogrē, Mālkalnes prospektā 5 – skaidras naudas norēķini.

    2. Bankas filiālēs

    Baltcom abonenti var veikt tiešos maksājumus, izmantojot Baltcom iepriekš izsniegtos maksājuma dokumentus (klientu karte) un izrakstītos rēķinus.

    3. Internetbankā

    Baltcom abonenti var izmantot speciāli sagatavoto formu internetbankas maksājumu sadaļā, un nauda par Baltcom pakalpojumiem tiks ieskaitīta Baltcom kontā. Sagatavēs būs norādīts tas bankas norēķinu konts, kurā tiek veikts maksājums. Ir nepieciešams tikai precīzi aizpildīt informāciju par abonentu, norādot Baltcom abonenta kodu vai rēķina numuru un pieslēguma adresi.

    Šādas sagataves ir izveidotas sekojošu banku internetbankās:

    SEB banka;

    Swedbank;

    Citadele banka;

    NORVIK Banka;

    Nordea Banka.

    Ja Baltcom abonents ir citas internetbankas klients, maksājuma uzdevumu jāsastāda pašam. Maksa par pakalpojumiem jāieskaita Baltcom bankas kontā, kurš norādīts pakalpojumu līgumā vai rēķinā. Maksājuma mērķī jānorāda Baltcom abonenta kods vai rēķina numurs un pieslēguma adrese.

    4. Automātiskā rēķinu apmaksa

    Šis pakalpojums ir pieejams klientiem, kuriem ir aktīvs bankas konts kādā no šādām bankām: Swedbank, SEB banka, Citadele, MTB, PrivatBank, Norvik Banka, Nordea.

    Piesakot šo pakalpojumu, par rēķinu apmaksu vairs nevajadzēs atcerēties – katru mēnesi no bankas konta tiks noņemta summa saskaņā ar Baltcom izrakstīto rēķinu un klienta noteikto limitu

    5. Automātiskie maksājumi no norēķinu kartēm:

    Pakalpojums pieejams visiem VISA, MASTERCARD un American Express kredītkaršu un debetkaršu īpašniekiem neatkarīgi no norēķinu kartes izdevēja bankas un valsts. Šis pakalpojums tiek nodrošināts sadarbībā ar uzņēmumu Fitek. Viss, kas ir nepieciešams maksātājam – autorizēties www.rekini.lv sistēmā un elektroniski aizpildīt Automātisko norēķinu karšu līgumu. Fitek strādā saskaņā ar augstākajiem drošības standartiem – visi karšu dati tiek glabāti autorizētā maksājumu karšu datu apstrādes centrā.

    6. Citur:

    Maxima veikalos;

    Narvesen;

    SIA Jelgavas NĪP;

    Web Money terminālos;

    Citadeles bankas bankomātā.

    Šajās maksājumu vietās Baltcom pakalpojumus var apmaksāt izmantojot Baltcom izrakstīto rēķinu vai klientu karti ar svītrkodu.

    Veicot samaksu, abonents pats maksā bankas un citu maksas iekasētāju komisijas maksu saskaņā ar to noteikto cenrādi.

  • Kā notiek zvanu tarifikācija?

    Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama?

    Lai pieslēgtu Baltcom fiksēto telefonsakaru pakalpojumu ir nepieciešams uzstādīt telefona adapteri un telefona aparātu. Telefona adapteri Baltcom uzstāda bez maksas.

Neatradi atbildi?

Sazinies ar mūsu klientu atbalstu

  • Ievadi savu vārdu
  • Ievadi savu e-pasta adresi
  • Jūsu klienta numurs
  • Tālruņa numurs
  • Lauki, kas atzīmēti ar * ir jāizpilda obligāti!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt
    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Beztermiņa
    Mēs Jums rekomendējam