Pārtraucot līgumu vai atsakoties no kāda no pakalpojumiem, klientam nepieciešams nodot sekojošo aparatūru (atkarībā no pakalpojuma):
Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:
Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.
Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu, ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.
NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.
Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.
Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:
Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.
Konsultāciju var saņemt, zvanot uz numuru 27370000.
Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i instrukciju varat aplūkot šeit.
Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:
Televīziju var uztvert:
Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.
Der jebkurš televizors, jauns nav jāpērk.
Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.
Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).
Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.
Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.
Baltcom klienti var izmantot paši savus vai arī televizoros iebūvētos uztvērējus, kas strādā CONAX kodēšanas sistēmā, un tajos ir iespējams ievietot Baltcom viedkarti.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Jā, un iespējas ir dažādas, atkarībā no pieslēgtā televīzijas veida un programmu bloka. Vairāk informācijas var iegūt, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.
AS Sadales tīkls piegādās elektroenerģiju tāpat kā līdz šim, neatkarīgi no elektroenerģijas tirgotāja. Sadales tīkls arī turpmāk veiks skaitītāju apkalpošanu, kontroli, jaunu pieslēgumu ierīkošanu, remontdarbus, kā arī bojājumu novēršanu.
Katru mēnesi līdz 3. datumam klientam būs jānodod skaitītāja rādījumi. Tos varēs nodot:
1. mans.baltcom.lv;
2. Sūtot SMS uz 29302302, norādot rādījumu uz mēneša 1. datumu un abonenta kodu, piemēram, 56456 AB45698 (starp skaitītāja rādījumu un abonenta kodu jāievieto atstarpe). Abonenta kodu abonents var uzzināt, zvanot uz 67480000, KAC un mans.baltcom.lv sadaļā Mani dati;
3. Rakstot e-pastu uz [email protected] brīvā formā, norādot abonenta kodu un skaitītāja rādījumu uz tekošā mēneša 1. datumu;
4. Zvanot uz 27370000;
5. Baltcom klientu apkalpošanas centros.
Skaitītāju rādījumu kontroli vidēji reizi gadā turpinās veikt AS Sadales tīkls. Par fiksēto skaitītāju rādījumu tiks informēts gan abonents, gan Baltcom.
Ikviena mājsaimniecība, kas vēlas saņemt Baltcom piedāvāto elektroenerģiju, tiek aicināta pieteikties baltcom.lv, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000, klientu apkalpošanas centros, pie meistariem vai aģentiem.
Ja pieteikums būs iesniegts līdz mēneša 10. datumam, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no nākamā mēneša pirmā datuma. Ja pieteikums būs iesniegts pēc mēneša 10. datuma, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no aiznākamā mēneša pirmā datuma. Līgums tiek slēgts uz 12 mēnešiem.
Neviens nevilks jaunus vadus, nekals sienās caurumus, nemainīs rozetes, neliks jaunu skaitītāju. Elektrības piegādi, kā līdz šim, nodrošinās AS Sadales tīkli.
Jums ir jāveic vien divi soļi: jāpiesakās un jāparaksta līgums.
Baltcom televīzijai ar dekoderi (digitālā televīzija) atšķirībā no televīzijas bez dekodera (kabeļtelevīzija) ir sekojošas papildus priekšrocības un iespējas:
Jums ir tikai jāpiesakās Baltcom pakalpojuma pieslēgšanai. Jums nav jāsazinās ar tagadējo pakalpojuma sniedzēju.
Tā ir elektrības cenas komponente, kas mainās reizi gadā (1. aprīlī) un ko nosaka regulators, apkopojot aizvadītā gada iepirkuma rezultātus. Vēsturiski šis iepirkums, kas tautā labāk zināma kā obligātā iepirkuma komponente, nav izdomāts Latvijā. Tā mērķis ir atbalstīt investīcijas modernās, energoefektīvās tehnoloģijās, pie kurām pieskaitāmas arī atjaunojamās enerģijas tehnoloģijas.
Jā! Turpmāk vairs nebūs jāraizējas par vairākiem rēķiniem. Jūs saņemsiet vienu rēķinu par visiem pakalpojumiem.
EPG jeb Electronic Programm Guide tulkojumā no angļu valodas – elektroniskais programmu gids. Tā ir televīzijas ar dekoderi papildiespēja, kas ļauj uzzināt kanālu tuvākos raidījumus un apskatīt raidījumu, filmu anotācijas. EPG pieejams kanāliem, kuriem to nodrošina programmas devējs vai Baltcom. EPG iespējams apskatīt, izmantojot uztvērēja pults taustiņu [EPG].
HD televīzija jeb High Definition Television ir digitālās televīzijas pārraides formāts ar ievērojami augstāku izšķirtspēju nekā tradicionālajiem formātiem. Tā sniedz iespēju skatīties iecienītākās filmas un sporta pārraides īpaši augstā kvalitātē – līdz pat 5 reizes lielāks pikseļu skaits saņemtajā attēlā salīdzinājumā ar parastās televīzijas signālu. Skatītājiem tas nozīmē izteiktu attēla dzidrumu, piesātinātas krāsas un Dolby Digital 5.1 skaņu.
HD TELEVIZORS
Lai izmantotu visas augstas izšķirtspējas televīzijas priekšrocības, Jums vajadzīgs plazmas vai LCD televizors ar HDTV uztveršanas iespēju. Parasti šādi televizori tiek marķēti ar simboliem HD Ready vai Full HD.
HD UZTVĒRĒJS
Skatīties Baltcom HD kanālus iespējams, izmantojot tikai speciālu HD uztvērēju, ko piedāvā arī Baltcom.
SKAĻRUŅI
Lai pilnvērtīgi izbaudītu Dolby Digital 5.1 skaņu, Jums būs nepieciešams atbilstošu skaļruņu komplekts.
Uzzināt vairāk un pieteikties var zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.
Programmu sadalei pa blokiem galvenokārt tiek ņemtas vērā patērētāju intereses.
Katrai programmai, kuru Baltcom saņem no programmu devēja, ir noteikta cena, kuru Baltcom ir jāmaksā – jo augstāku cenu ir noteicis programmas devējs, jo lielākā Baltcom programmu blokā šī programma tiks iekļauta. Kā arī programmu devējs pats var noteikt, kādā programmu blokā jābūt programmai.
Tāpat programmu sadalījumu pa blokiem lielā mērā nosaka tehniskās iespējas.
Tiek ņemtas vērā abonentu intereses, lai izveidotu vēlamākus programmu piedāvājumus. Tāpat programmu piedāvājums var mainīties arī gadījumā, ja programmu devējs pārtrauc programmu translāciju Latvijas teritorijā.
Signāla pārrāvumus var ietekmēt vairāki faktori:
Automātiskā kanālu meklēšana var atšķirties atkarībā no dekodera (uztvērēja) modeļa. Konkrētas dažādu Baltcom piedāvāto dekoderu modeļu lietošanas instrukcijas atrodamas zemāk:
Ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu pa tālruni 27370000.
Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Baltcom tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Jaunu klienta karti ir iespējams saņemt pa pastu, zvanot uz tālruni 27370000 vai 67480000.
Līdz šim Latvijas valsts atbalstīja (subsidēja) elektrības tirgu, tādēļ visām mājsaimniecībām tika nodrošinātas 1200 kWh gadā par subsidēto starta tarifu – EUR 0,1164 (LVL 0,0818) par 1 kWh. No 2015. gada 1. janvāra subsidētais tarifs pieejams tikai maznodrošinātajiem un daudzbērnu ģimenēm, to 2015. gadā nodrošina tikai „Latvenergo”.
No 1. janvāra, kad elektroenerģijas tirgus tiek liberalizēts, katrai mājsaimniecībai ir jāizvēlas elektroenerģijas tirgotājs.
Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:
* Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.
Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.
Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.
Norēķinu konti
Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.
AS SEB banka
konts: LV88UNLA0050009339203
kods: UNLALV22
AS Swedbank
konts: LV80HABA0001408045255
kods: HABALV22
AS Luminor Bank
konts: LV66RIKO0002930225939
kods: RIKOLV2X
SIA Baltcom rekvizīti
Sadarbības partneriem
Reģ. Nr. 40003005264
PVN Nr. LV40003005264
Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
Konts: LV71UNLA0050006790640
Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.
Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcom, lai varētu identificēt abonentu:
Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.
Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.
Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.
Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,50.
Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.
Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.
Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.
Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.
E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.
Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.
Lai pieslēgtu Baltcom fiksēto telefonsakaru pakalpojumu ir nepieciešams uzstādīt telefona adapteri un telefona aparātu. Telefona adapteri Baltcom uzstāda bez maksas.