Reģistrē savu atlaižu kuponu šeit.
Satura platformā pieejamas filmas, seriāli, TV kanāli un sporta pārraides. Savukārt, sadaļā Filmu noma iespējams nomāt kases grāvējus, kas vēl tikko bija redzami kinoteātros. Satura klāsts tiek regulāri atjaunots.
Abonenti var izvēlieties tarifa plānus, kas iekļauj TV kanālus un plašu videotēku, atkarībā no izvēlētā tarifa plāna. Piedāvājam 7 tarifa plānus dažādām interesēm:
Filmu noma ir sadaļa platformā, kurā pieejamas jaunākās un aktuālākās filmas, kuru lietošana neietilpst nevienā no abonēšanai paredzētajām satura pakām. Filmas iespējams atsevišķi iznomāt, maksājot pie katras konkrētās filmas norādīto cenu un lietojot filmu noteiktu laiku.
Filmu iegāde notiek, apstiprinot pirkumu ar Go3 platformas PIN kodu. Maksa par filmu tiek pieskaitīta papildus Go3 abonēšanas maksai un atspoguļota Baltcom rēķinā.
Iegādājoties filmu no Filmu nomas, tā ir pieejama jebkurā ierīcē, kurā lietotājs ir autentificējies ar savu Go3 lietotāja e-pastu un paroli. Pēc norādītā nomas perioda beigām filma vairs nav pieejama, neatkarīgi no tā, cik reižu tā ir skatīta.
Ar jau iznomāto filmu sarakstu un datumu, līdz kuram tā ir pieejama, Go3 lietotājs var iepazīties sava konta iestatījumos, sadaļā “Mani pirkumi”.
Go3 iespējams skatīties ar jebkuru internetu – gan fiksēto, gan mobilo. Labākā izvēle ir Baltcom optiskais internets, kas nodrošina ātru un stabilu savienojumu jebkurā diennakts laikā, neatkarīgi no lietotāju skaita.
Minimālais datu apraides ātrums, lai skatītos Go3 ir 3Mbit/s. Ieteicamais datu apraides ātrums ir vismaz 10Mbit/s, lai nodrošinātu stabilu interneta savienojumu un redzētu visu saturu HD kvalitātē bez pārtraukumiem un papildus ierīcēm.
Go3 iespējams skatīties:
Izmantot Go3 televizorā ir ļoti vienkārši. Tev ir divas iespējas:
1. Izmanto Go3 lietotni savā Smart TV;
2. Savieno Go3 dekoderu ar TV (ja Tev nav Smart TV).
Lejupielādē savā viedtelevizorā bezmaksas Go3 aplikāciju, ko atradīsi televizora aplikāciju veikalā (LG televizoros, kas jaunāki par 2016. gadu, Go3 aplikācija jau uzinstalēta).
Lai ieietu Go3, izvēlies vienu no pieslēgšanās veidiem:
1. Ienāc, ievadot saiti go3.lv/add vai skenējot QR kodu;
2. Ienāc ar sava Go3 konta pieslēgšanās datiem.
Go3 saturu iespējams skatīties, arī pievienojot televizoram Go3 Android dekoderu.
1. Ieliec baterijas Go3 pultī;
2. Pieslēdz dekoderu elektrībai un ievieto HDMI vadu atbilstošajā straumētāja un televizora pieslēgvietā;
3. Ieslēdz televizoru, nospied TV pults pogu “Source” un izvēlies HDMI savienojumu;
4. Tālākajās darbībās izmanto tikai dekodera pulti. Ar pults palīdzību TV ekrānā izvēlies valodu;
5. Iestatīšanu var veikt ar tālruni vai manuāli. Apskatīsim, kā to veikt bez tālruņa, tāpēc tālāk izvēlies “Izlaist”;
6. Ja dekoders nav savienots ar interneta kabeli, tad izvēlies Wi-Fi tīklu;
7. Ja vēlies, šajā solī vari pieslēgties savam Google kontam (ja tāds ir). Taču šo soli vari arī izlaist;
8. Apstiprini lietošanas noteikumus;
9. Apstiprini, ja vēlies izmantot balss vadību;
10. Tavs Go3 ir uzstādīts!
Lai izmantotu Go3 uz jebkuras ierīcēs, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:
Pārbaudīt, vai tava ierīce atbalsta Go3 iespējams šeit.
Lai izmantotu Go3 datorā, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:
Pārbaudīt, vai tava ierīce atbalsta Go3 iespējams šeit.
* Ja tiek izmantota Opera interneta pārlūkprogramma, “Opera Turbo” funkcija ir jāizslēdz.
1. Pasūti pakalpojumu Baltcom mājas lapā vai zvanot 27 37 0000.
2. Noslēdz līgumu ar Baltcom;
3. Saņem verifikācijas e-pastu un uzstādi paroli;
4. Ielogojies Go3 aplikācijā vai platformā ar saviem datiem.
Lai atjaunotu Go3 paroli, jādodas uz interneta vietni go3.lv, jāizvēlas iespēja “Pieslēgties” un tad – “Aizmirsi savu paroli?”. Tālāk nepieciešams sekot soļiem, kas nodrošinās paroles atjaunošanu, ievadot savu Go3 Baltcom reģistrēto e-pastu.
Nē, var izmantot jebkuru e-pastu.
Par Go3 pakalpojumu jāmaksā viena abonēšanas maksa, savukārt, par dekoderiem – par katru, atkarībā no dekoderu skaita.
Go3 iespējams skatīties uz divām ierīcēm vienlaikus. Ja ir Go3 dekoders – uz trim ierīcēm.
Go3 ir paredzēts lietošanai bez reklāmu bloķēšanas rīkiem. Lai arī, izvēloties kādu no Go3 maksas pakām, reklāmas netiks rādītas, rekomendējam neizmantot reklāmu bloķēšanas rīkus, lietojot Go3.
Ja vairs nevēlies lietot Go3 satura platformu, dodies uz savu lietotāja profilu vietnē go3.lv , izvēlies “Nomainīt plānu” un atslēdz pieslēgto satura paku.
Reģistrējoties Go3 platformā kā Baltcom klientam, maksa par Go3 abonementu, kā arī Filmu nomā pasūtītajām filmām (ja tādas ir), tiks pieskaitītas ikmēneša Baltcom pakalpojumu rēķinam.
Go3 ir iespējams izmantot visās Eiropas Savienības un EEZ valstīs, iepriekš apstiprinot savu dzīvesvietu (Latviju) Go3 platformā.
Jāņem vērā, ka pilnīgi viss saturs var nebūt pieejams autortiesību ierobežojumu dēļ. Tāpat, ja, piemēram, gaidāms garāks pārlidojums, vēlamo filmu vai seriālu var lejupielādēt savā telefonā un skatīties vēlāk, kad interneta pieslēgums nav pieejams.
Pārtraucot līgumu vai atsakoties no kāda no pakalpojumiem, klientam nepieciešams nodot sekojošo aparatūru (atkarībā no pakalpojuma):
Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:
Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.
Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu, ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.
NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.
Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.
Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:
Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.
Konsultāciju var saņemt, zvanot uz numuru 27370000.
Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i instrukciju varat aplūkot šeit.
Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:
Televīziju var uztvert:
Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.
Der jebkurš televizors, jauns nav jāpērk.
Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.
Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).
Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.
Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.
Baltcom klienti var izmantot paši savus vai arī televizoros iebūvētos uztvērējus, kas strādā CONAX kodēšanas sistēmā, un tajos ir iespējams ievietot Baltcom viedkarti.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Jā, un iespējas ir dažādas, atkarībā no pieslēgtā televīzijas veida un programmu bloka. Vairāk informācijas var iegūt, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.
AS Sadales tīkls piegādās elektroenerģiju tāpat kā līdz šim, neatkarīgi no elektroenerģijas tirgotāja. Sadales tīkls arī turpmāk veiks skaitītāju apkalpošanu, kontroli, jaunu pieslēgumu ierīkošanu, remontdarbus, kā arī bojājumu novēršanu.
Katru mēnesi līdz 3. datumam klientam būs jānodod skaitītāja rādījumi. Tos varēs nodot:
1. mans.baltcom.lv;
2. Sūtot SMS uz 29302302, norādot rādījumu uz mēneša 1. datumu un abonenta kodu, piemēram, 56456 AB45698 (starp skaitītāja rādījumu un abonenta kodu jāievieto atstarpe). Abonenta kodu abonents var uzzināt, zvanot uz 67480000, KAC un mans.baltcom.lv sadaļā Mani dati;
3. Rakstot e-pastu uz [email protected] brīvā formā, norādot abonenta kodu un skaitītāja rādījumu uz tekošā mēneša 1. datumu;
4. Zvanot uz 27370000;
5. Baltcom klientu apkalpošanas centros.
Skaitītāju rādījumu kontroli vidēji reizi gadā turpinās veikt AS Sadales tīkls. Par fiksēto skaitītāju rādījumu tiks informēts gan abonents, gan Baltcom.
Ikviena mājsaimniecība, kas vēlas saņemt Baltcom piedāvāto elektroenerģiju, tiek aicināta pieteikties baltcom.lv, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000, klientu apkalpošanas centros, pie meistariem vai aģentiem.
Ja pieteikums būs iesniegts līdz mēneša 10. datumam, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no nākamā mēneša pirmā datuma. Ja pieteikums būs iesniegts pēc mēneša 10. datuma, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no aiznākamā mēneša pirmā datuma. Līgums tiek slēgts uz 12 mēnešiem.
Neviens nevilks jaunus vadus, nekals sienās caurumus, nemainīs rozetes, neliks jaunu skaitītāju. Elektrības piegādi, kā līdz šim, nodrošinās AS Sadales tīkli.
Jums ir jāveic vien divi soļi: jāpiesakās un jāparaksta līgums.
Baltcom televīzijai ar dekoderi (digitālā televīzija) atšķirībā no televīzijas bez dekodera (kabeļtelevīzija) ir sekojošas papildus priekšrocības un iespējas:
Jums ir tikai jāpiesakās Baltcom pakalpojuma pieslēgšanai. Jums nav jāsazinās ar tagadējo pakalpojuma sniedzēju.
Tā ir elektrības cenas komponente, kas mainās reizi gadā (1. aprīlī) un ko nosaka regulators, apkopojot aizvadītā gada iepirkuma rezultātus. Vēsturiski šis iepirkums, kas tautā labāk zināma kā obligātā iepirkuma komponente, nav izdomāts Latvijā. Tā mērķis ir atbalstīt investīcijas modernās, energoefektīvās tehnoloģijās, pie kurām pieskaitāmas arī atjaunojamās enerģijas tehnoloģijas.
Jā! Turpmāk vairs nebūs jāraizējas par vairākiem rēķiniem. Jūs saņemsiet vienu rēķinu par visiem pakalpojumiem.
EPG jeb Electronic Programm Guide tulkojumā no angļu valodas – elektroniskais programmu gids. Tā ir televīzijas ar dekoderi papildiespēja, kas ļauj uzzināt kanālu tuvākos raidījumus un apskatīt raidījumu, filmu anotācijas. EPG pieejams kanāliem, kuriem to nodrošina programmas devējs vai Baltcom. EPG iespējams apskatīt, izmantojot uztvērēja pults taustiņu [EPG].
HD televīzija jeb High Definition Television ir digitālās televīzijas pārraides formāts ar ievērojami augstāku izšķirtspēju nekā tradicionālajiem formātiem. Tā sniedz iespēju skatīties iecienītākās filmas un sporta pārraides īpaši augstā kvalitātē – līdz pat 5 reizes lielāks pikseļu skaits saņemtajā attēlā salīdzinājumā ar parastās televīzijas signālu. Skatītājiem tas nozīmē izteiktu attēla dzidrumu, piesātinātas krāsas un Dolby Digital 5.1 skaņu.
HD TELEVIZORS
Lai izmantotu visas augstas izšķirtspējas televīzijas priekšrocības, Jums vajadzīgs plazmas vai LCD televizors ar HDTV uztveršanas iespēju. Parasti šādi televizori tiek marķēti ar simboliem HD Ready vai Full HD.
HD UZTVĒRĒJS
Skatīties Baltcom HD kanālus iespējams, izmantojot tikai speciālu HD uztvērēju, ko piedāvā arī Baltcom.
SKAĻRUŅI
Lai pilnvērtīgi izbaudītu Dolby Digital 5.1 skaņu, Jums būs nepieciešams atbilstošu skaļruņu komplekts.
Uzzināt vairāk un pieteikties var zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.
Programmu sadalei pa blokiem galvenokārt tiek ņemtas vērā patērētāju intereses.
Katrai programmai, kuru Baltcom saņem no programmu devēja, ir noteikta cena, kuru Baltcom ir jāmaksā – jo augstāku cenu ir noteicis programmas devējs, jo lielākā Baltcom programmu blokā šī programma tiks iekļauta. Kā arī programmu devējs pats var noteikt, kādā programmu blokā jābūt programmai.
Tāpat programmu sadalījumu pa blokiem lielā mērā nosaka tehniskās iespējas.
Tiek ņemtas vērā abonentu intereses, lai izveidotu vēlamākus programmu piedāvājumus. Tāpat programmu piedāvājums var mainīties arī gadījumā, ja programmu devējs pārtrauc programmu translāciju Latvijas teritorijā.
Signāla pārrāvumus var ietekmēt vairāki faktori:
Automātiskā kanālu meklēšana var atšķirties atkarībā no dekodera (uztvērēja) modeļa. Konkrētas dažādu Baltcom piedāvāto dekoderu modeļu lietošanas instrukcijas atrodamas zemāk:
Ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu pa tālruni 27370000.
Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Baltcom tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Jaunu klienta karti ir iespējams saņemt pa pastu, zvanot uz tālruni 27370000 vai 67480000.
Līdz šim Latvijas valsts atbalstīja (subsidēja) elektrības tirgu, tādēļ visām mājsaimniecībām tika nodrošinātas 1200 kWh gadā par subsidēto starta tarifu – EUR 0,1164 (LVL 0,0818) par 1 kWh. No 2015. gada 1. janvāra subsidētais tarifs pieejams tikai maznodrošinātajiem un daudzbērnu ģimenēm, to 2015. gadā nodrošina tikai „Latvenergo”.
No 1. janvāra, kad elektroenerģijas tirgus tiek liberalizēts, katrai mājsaimniecībai ir jāizvēlas elektroenerģijas tirgotājs.
Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:
* Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.
Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.
Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.
Norēķinu konti
Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.
AS SEB banka
konts: LV88UNLA0050009339203
kods: UNLALV22
AS Swedbank
konts: LV80HABA0001408045255
kods: HABALV22
AS Luminor Bank
konts: LV66RIKO0002930225939
kods: RIKOLV2X
SIA Baltcom rekvizīti
Sadarbības partneriem
Reģ. Nr. 40003005264
PVN Nr. LV40003005264
Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
Konts: LV71UNLA0050006790640
Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.
Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcom, lai varētu identificēt abonentu:
Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.
Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.
Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.
Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.
Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.
SMS rēķina paziņojums – € 0,15.
Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.
Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.
Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.
Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.
E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.
Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.
Lai pieslēgtu Baltcom fiksēto telefonsakaru pakalpojumu ir nepieciešams uzstādīt telefona adapteri un telefona aparātu. Telefona adapteri Baltcom uzstāda bez maksas.