Jautājumi un atbildes

  • Kāpēc tīmekļa vietne ir bloķēta ?

    Ievērojot Latvijas likumdošanu, tostarp īstenojot NEPLP lēmumu par noteiktu domēnu aizliegumu, Baltcom ierobežoja piekļuvi tīmekļa vietnēm, kas iekļauti NEPLP sarakstā. Ar aizliegto domēnu sarakstu iespējams iepazīties NEPLP mājas lapā.

    Šis lēmums attiecas uz visiem interneta operatoriem Latvijā.

  • Kā pieslēgt Antivīruss Plus savā mans.baltcom.lv?

    Pārliecinies, ka esi reģistrējies mans.baltcom.lv. Lai pieslēgtu Antivīruss Plus:

    • Ielogojies savā mans.baltcom.lv profilā;
    • Izvēlies sadaļu “Pakalpojumi”;
    • Pie Interneta pakalpojuma spied “Pieslēgt Antivīruss Plus” un seko tālākajām norādēm, apstiprinot pakalpojuma noteikumus;
    • Antivīruss Plus ir pieslēgts! Tu vari droši lietot Baltcom internetu.

    Ja Tev ir jautājumi – noskaties mūsu video instrukciju.

  • Kā atslēgt Antivīruss Plus savā mans.baltcom.lv?

    Pārliecinies, ka esi reģistrējies mans.baltcom.lv. Lai atslēgtu Antivīruss Plus:

    • Ielogojies savā mans.baltcom.lv profilā;
    • Izvēlies sadaļu “Pakalpojumi”;
    • Izvēlies “Atteikties no pakalpojumiem”, ieliec ķeksīti pie “Antivīruss Plus” un seko tālākajām norādēm.

    Ja Tev ir jautājumi – noskaties mūsu video instrukciju, kurā mēs rādam, kā reģistrēties mans.baltcom.lv, kā arī pieslēgt un atslēgt Antivīruss Plus.

  • Cik maksā pakalpojums Antivīruss Plus?

    Lieto Antivīruss Plus bez maksas 1 mēnesi, pēc tām ikmēneša maksa ir 2,50€/mēn.

  • Kā darbojas DNS drošība?

    DNS pakalpojumu bieži dēvē par interneta adrešu grāmatu. Tā darbojas arī Antivīrus Plus – tas filtrē trafiku DNS līmenī, atklājot ļaunprātīgu domēnu, savienojums tiek bloķēts, un Jūs tiekat novirzīts drošībā – uz informācijas lapu.

  • Kā izpaužas Antivīrus Plus aizsardzība?

    Ikreiz, kad tiek mēģināts izveidot savienojumu ar ļaunprātīgu vietni, Antivīruss Plus paziņo par bīstamību.

  • Kādas ierīces aizsargā Antivīruss Plus?

    Šis pakalpojums tiek pieslēgts konkrētam pieslēgumam, tādējādi aizsargājot jebkuru ierīci, kura tiek lietota no attiecīgā pieslēguma – telefons, planšete, dators, rūteris. Antivīruss Plus aizsardzība darbojas tikai Baltcom interneta tīklā, neatkarīgi no tā, kāda operētājsistēma vai pārlūkprogrammas tiek lietotas.

  • Vai iespējams bloķēt konkrētu interneta vietni?

    Jā, pieeju konkrētai interneta vietnei iespējams nobloķēt, pievienojot to Melnajam sarakstam Antivīruss Plus kontroles panelī.

  • Kādu saturu iespējams bloķēt, izmantojot Bērnu Drošību un satura filtrēšanu?

    Pamatā tiek piedāvātas 4 satura filtru kategorijas – Pieaugušais, Izklaide, Noziegums un Reklāma. Detalizēta informācija par tām atrodama Antivīruss Plus kontroles panelī. Papildus iespējams ieplānot, piemēram, sociālo tīklu vai tērzēšanas lietotņu bloķēšanu, kad laiks bērniem ķerties pie mājasdarbiem.

  • Kas ir ļaunprātīgs domēns?

    Ļaunprātīgs domēns ir vietne, kas mēģina uzstādīt ļaunatūru (vispārīgs termins jebkam, kas traucēs ierīces darbībai), iegūt Jūsu privāto informāciju vai sliktākajā gadījumā – pilnīgu piekļuvi Jūsu ierīcei.

  • Vai nepieciešams instalēt papildu programmas, lai pieslēgtu Antivīruss Plus?

    Nē, papildus neko instalēt nav nepieciešams. Antivīruss Plus drošība darbojas kā tīkla daļa – kamēr ierīce (PC, rūteris) pieslēgta Baltcom interneta tīklam ar pieslēgumu, kuram ir aktīvs Antivīruss Plus pakalpojums, drošības funkcijas darbojas.

  • Kas ir pikšķerēšana?

    Pikšķerēšana ir krāpniecisks mēģinājums iegūt sensitīvu informāciju, piemēram, lietotājvārdus, paroles un kredītkaršu informāciju, elektroniskā saziņā maskējoties par uzticamu personu. Parasti to veic, viltojot e-pastu vai tiešās saziņas lietotnes, bieži novirzot lietotājus uz viltotu vietni personīgas informācijas ievadīšanai, kura izskatās kā likumīga vietne. Pikšķerēšana ir sociālās inženierijas paņēmiens, kuru izmanto lietotāju maldināšanai. Lietotāji parasti tiek pievilināti, izmantojot saziņu no it kā uzticamām personām, piemēram, sociālajām vietnēm, izsoļu vietnēm, bankām, tiešsaistes maksājumu apstrādātājiem vai IT administratoriem.

  • Vai manas darbības tiek uzraudzītas?

    Antivīruss Plus pakalpojums izstrādāts, strikti sekojot visiem aktuālajiem konkrētās valsts un Eiropas datu aizsardzības noteikumiem (VDAR jeb GDPR).

  • Kas ir ļaunatūra?

    Ļaunatūra ir jebkura programmatūra, kas tīši izstrādāta, lai radītu bojājumus ierīcei. Ļaunatūru klāsts ir plašs, tostarp datorvīrusi, tārpi, Trojas zirgi, izpirkšanas programmatūra, spiegprogrammatūra, reklāmprogrammatūra, krāpšanas programmatūra, personas datu izkrāpšanas un iebiedēšanas programmatūra.

  • Kā izmantot Go3 Baltcom atlaižu kuponu?

    Reģistrē savu atlaižu kuponu šeit.

  • Kāds saturs ir pieejams Go3?

    Satura platformā pieejamas filmas, seriāli, TV kanāli un sporta pārraides. Savukārt, sadaļā Filmu noma iespējams nomāt kases grāvējus, kas vēl tikko bija redzami kinoteātros. Satura klāsts tiek regulāri atjaunots.

    Abonenti var izvēlieties tarifa plānus, kas iekļauj TV kanālus un plašu videotēku, atkarībā no izvēlētā tarifa plāna. Piedāvājam 7 tarifa plānus dažādām interesēm:

    • TV
    • Filmas
    • TV un Filmas
    • Sports
    • Filmas un Sports
    • TV un Sports
    • Viss iekļauts
  • Kas ir Filmu noma?

    Filmu noma ir sadaļa platformā, kurā pieejamas jaunākās un aktuālākās filmas, kuru lietošana neietilpst nevienā no abonēšanai paredzētajām satura pakām. Filmas iespējams atsevišķi iznomāt, maksājot pie katras konkrētās filmas norādīto cenu un lietojot filmu noteiktu laiku.

    Filmu iegāde notiek, apstiprinot pirkumu ar Go3 platformas PIN kodu. Maksa par filmu tiek pieskaitīta papildus Go3 abonēšanas maksai un atspoguļota Baltcom rēķinā.

    Iegādājoties filmu no Filmu nomas, tā ir pieejama jebkurā ierīcē, kurā lietotājs ir autentificējies ar savu Go3 lietotāja e-pastu un paroli. Pēc norādītā nomas perioda beigām filma vairs nav pieejama, neatkarīgi no tā, cik reižu tā ir skatīta.

    Ar jau iznomāto filmu sarakstu un datumu, līdz kuram tā ir pieejama, Go3 lietotājs var iepazīties sava konta iestatījumos, sadaļā “Mani pirkumi”.

  • Kāds internets ir nepieciešams, lai skatītos Go3?

    Go3 iespējams skatīties ar jebkuru internetu – gan fiksēto, gan mobilo. Labākā izvēle ir Baltcom optiskais internets, kas nodrošina ātru un stabilu savienojumu jebkurā diennakts laikā, neatkarīgi no lietotāju skaita.

    Minimālais datu apraides ātrums, lai skatītos Go3 ir 3Mbit/s. Ieteicamais datu apraides ātrums ir vismaz 10Mbit/s, lai nodrošinātu stabilu interneta savienojumu un redzētu visu saturu HD kvalitātē bez pārtraukumiem un papildus ierīcēm.

  • Kādās ierīcēs iespējams skatīties Go3 piedāvāto saturu?

    Go3 iespējams skatīties:

    • Telefonā (iOS vai Android);
    • Planšetē (iOS vai Android);
    • Datorā;
    • Viedtelevizoros (Samsung Smart TV, LG Smart TV, Android TV);
    • Izmantojot Go3 dekoderu (Android).
  • Kā es varu izmantot Go3 savā televizorā?

    Izmantot Go3 televizorā ir ļoti vienkārši. Tev ir divas iespējas:

    1. Izmanto Go3 lietotni savā Smart TV;
    2. Savieno Go3 dekoderu ar TV (ja Tev nav Smart TV).

  • Kā sākt lietot Go3 televizorā (App)?

    Lejupielādē savā viedtelevizorā bezmaksas Go3 aplikāciju, ko atradīsi televizora aplikāciju veikalā (LG televizoros, kas jaunāki par 2016. gadu, Go3 aplikācija jau uzinstalēta).

    Lai ieietu Go3, izvēlies vienu no pieslēgšanās veidiem:

    1. Ienāc, ievadot saiti go3.lv/add vai skenējot QR kodu;
    2. Ienāc ar sava Go3 konta pieslēgšanās datiem.

    Go3 saturu iespējams skatīties, arī pievienojot televizoram Go3 Android dekoderu.

  • Kā pievienot televizoram Go3 dekoderu?

    1. Ieliec baterijas Go3 pultī;
    2. Pieslēdz dekoderu elektrībai un ievieto HDMI vadu atbilstošajā straumētāja un televizora pieslēgvietā;
    3. Ieslēdz televizoru, nospied TV pults pogu “Source” un izvēlies HDMI savienojumu;
    4. Tālākajās darbībās izmanto tikai dekodera pulti. Ar pults palīdzību TV ekrānā izvēlies valodu;
    5. Iestatīšanu var veikt ar tālruni vai manuāli. Apskatīsim, kā to veikt bez tālruņa, tāpēc tālāk izvēlies “Izlaist”;
    6. Ja dekoders nav savienots ar interneta kabeli, tad izvēlies Wi-Fi tīklu;
    7. Ja vēlies, šajā solī vari pieslēgties savam Google kontam (ja tāds ir). Taču šo soli vari arī izlaist;
    8. Apstiprini lietošanas noteikumus;
    9. Apstiprini, ja vēlies izmantot balss vadību;
    10. Tavs Go3 ir uzstādīts!

  • Kādas ir tehniskās prasības, lai izmantotu Go3?

    Lai izmantotu Go3 uz jebkuras ierīcēs, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:

    • ANDROID TV lietotne: Android TV 9+;
    • SAMSUNG SMART TV: SmartTV 2016+;
    • LG SMART TV: webOS 3 (2016+);
    • ANDROID telefons: Android 5.1+;
    • ANDROID planšete: Android 5.1+;
    • APPLE telefons (iPHONE): iOS 11+;
    • APPLE planšete (iPAD): iOS 11+;
    • PC CHROME pārlūks: Chrome 86+ (2 jaunākās versijas);
    • PC MICROSOFT pārlūks: Edge 86+ (2 jaunākās versijas);
    • PC FIREFOX pārlūks: Firefox 81+ (2 jaunākās versijas);
    • PC SAFARI pārlūks: Safari 14+ (2 jaunākās versijas);
    • PC OPERA pārlūks: Opera 71+ (2 jaunākās versijas).

    Pārbaudīt, vai tava ierīce atbalsta Go3 iespējams šeit.

  • Kādas ir tehniskās prasības datoram, lai uz tā varētu skatīties Go3?

    Lai izmantotu Go3 datorā, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:

    • PC ar Windows Vista vai jaunāka programmatūra;
    • MAC OS 10.5.7+ vai jaunāka programmatūra;
    • Windows Vista: Chrome, Firefox, and Opera;
    • Windows 7: Chrome, Firefox un Opera;
    • Windows 8: Chrome, Firefox un Opera;
    • Windows 8.1: Chrome, Firefox un Opera;
    • Windows 10: Chrome, Firefox, Opera un Edge;
    • Mac OS: Chrome, Safari, Firefox un Opera

    Pārbaudīt, vai tava ierīce atbalsta Go3 iespējams šeit.

    * Ja tiek izmantota Opera interneta pārlūkprogramma, “Opera Turbo” funkcija ir jāizslēdz.

  • Kā pieslēgt Go3 pie Baltcom?

    1. Pasūti pakalpojumu Baltcom mājas lapā vai zvanot 27 37 0000.
    2. Noslēdz līgumu ar Baltcom;
    3. Saņem verifikācijas e-pastu un uzstādi paroli;
    4. Ielogojies Go3 aplikācijā vai platformā ar saviem datiem.

  • Ko darīt, ja neizdodas ielogoties Go3 platformā, vai arī ir aizmirsta parole?

    Lai atjaunotu Go3 paroli, jādodas uz interneta vietni go3.lv, jāizvēlas iespēja “Pieslēgties” un tad – “Aizmirsi savu paroli?”. Tālāk nepieciešams sekot soļiem, kas nodrošinās paroles atjaunošanu, ievadot savu Go3 Baltcom reģistrēto e-pastu.

  • Vai Go3 aktivizēšanai ar dekoderu var izmantot tikai Gmail reģistrētu e-pastu?

    Nē, var izmantot jebkuru e-pastu.

  • Man ir divi televizori. Vai man jāmaksā divas abonēšanas maksas par pakalpojumu, ja izvēlos Go3 pieslēgumu ar dekoderu (straumētāju)?

    Par Go3 pakalpojumu jāmaksā viena abonēšanas maksa, savukārt, par dekoderiem – par katru, atkarībā no dekoderu skaita.

  • Cik ierīcēs vienlaikus iespējams skatīties Go3 saturu no viena konta?

    Go3 iespējams skatīties uz divām ierīcēm vienlaikus. Ja ir Go3 dekoders – uz trim ierīcēm.

  • Vai Go3 darbosies, ja ierīcē ir aktīva kāda reklāmu bloķēšanas programmatūra?

    Go3 ir paredzēts lietošanai bez reklāmu bloķēšanas rīkiem. Lai arī, izvēloties kādu no Go3 maksas pakām, reklāmas netiks rādītas, rekomendējam neizmantot reklāmu bloķēšanas rīkus, lietojot Go3.

  • Kā atslēgt Go3 Baltcom?

    Ja vairs nevēlies lietot Go3 satura platformu, dodies uz savu lietotāja profilu vietnē go3.lv , izvēlies “Nomainīt plānu” un atslēdz pieslēgto satura paku.

  • Kā veikt norēķinus par Go3?

    Reģistrējoties Go3 platformā kā Baltcom klientam, maksa par Go3 abonementu, kā arī Filmu nomā pasūtītajām filmām (ja tādas ir), tiks pieskaitītas ikmēneša Baltcom pakalpojumu rēķinam.

  • Vai Go3 ir iespējams skatīties arī ārzemēs?

    Go3 ir iespējams izmantot visās Eiropas Savienības un EEZ valstīs, iepriekš apstiprinot savu dzīvesvietu (Latviju) Go3 platformā.

    Jāņem vērā, ka pilnīgi viss saturs var nebūt pieejams autortiesību ierobežojumu dēļ. Tāpat, ja, piemēram, gaidāms garāks pārlidojums, vēlamo filmu vai seriālu var lejupielādēt savā telefonā un skatīties vēlāk, kad interneta pieslēgums nav pieejams.

  • Kāda aparatūra jānodod?

    Pārtraucot līgumu vai atsakoties no kāda no pakalpojumiem, klientam nepieciešams nodot sekojošo aparatūru (atkarībā no pakalpojuma):

    • Interneta modems;
    • Wi-Fi rūteris (ja tiek īrēts);
    • TV dekoders, barošanas bloks un TV pults;
    • CAM modulis;
    • Telefona aparāts;
    • Komutators;
    • Adapteri.
  • Kur un kā var atgriezt Baltcom aparatūru?

    Baltcom aparatūru nepieciešams nodot, nosūtot to uz Baltcom galveno ofisu, kur atrodas noliktava. Atgriezt aparatūru var:

    • Bez maksas Omniva pakomātā. Informācija, kā to izdarīt;
    • Nosūtot to pa pastu uz adresi – Maskavas iela 322, Rīga, LV-1063. Pakalpojuma maksa saskaņā ar Latvijas Pasts cenrādi.

    Svarīgi: No 01.10.2020. aparatūras nodošana Baltcom apkalpošanas centros vairs nav iespējama.

  • Kāpēc labāk pieslēgt komplektu?

    Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.

  • Kādus komplektus piedāvā Baltcom?

    • Interaktīvā televīzija un optiskais internets;
    • Interaktīvā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Digitālā televīzija un optiskais internets;
    • Digitālā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
    • Kabeļtelevīzija un optiskais internets;
    • Kabeļtelevīzija, optiskais internets un fiksētais telefons.
  • Kā ir iespējams uzzināt, kādus komplektus Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Kādas ir priekšrocības, izvēloties komplektu ar fiksēto telefonu?

    Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom kompleksā pakalpojuma līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kā var uzzināt, kādu interneta ātrumu Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai pieslēdzot Baltcom internetu, tiek vilkts atsevišķs interneta kabelis?

    Jā, lai pieslēgtu Baltcom internetu, ir nepieciešams vilkt atsevišķu kabeli.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama, lai pieslēgtu Baltcom internetu?

    NGN un mini NGN pārklājuma zonā aparatūra nav nepieciešama.

  • Vai Baltcom nodrošina reālo IP adresi?

    Jā, Baltcom piedāvā iespēju pieslēgt reālo IP adresi. Maksa par reālās IP adreses nodrošināšanu sastāda 1,50 € mēnesī.

  • Kā palielināt interneta ātrumu?

    Ja interneta lietotājs vēlas izmantot maksimālās interneta ātruma iespējas, tad jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:

    • interneta pārlūkprogramma (ieteicams izmantot Mozilla Firefox vai Google Chrome);
    • vadu savienojumi (ieteicams izmantot iespējami īsāku savienojuma vadu, kā arī iespējami mazāku savienojumu skaitu);
    • datora tīkla karte (ieteicams iegādāties datoru ar jaudīgu tīkla karti, kas spēj nodrošināt datu pārraidi ar ātrumu 1 Gb/s);
    • Wi-Fi rūtera modelis (ieteicams izpētīt tā atbilstību izvēlētajam interneta pieslēgumam);
    • antivīrusa programmas (ieteicams izmantot licenzētas antivīrusu programmas, lai laikus diagnosticētu potenciālos datorvīrusus, kas mēdz samazināt datu pārraides ātrumu).
  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā internets?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.

  • Kur var saņemt konsultāciju par rūtera pieslēgumu?

    Konsultāciju var saņemt, zvanot uz numuru 27370000.

  • Kur meklēt Baltcom telefona aparāta instrukciju?

    Baltcom telefona aparāta HUAWEI ETS3125i  instrukciju varat aplūkot šeit.

  • Kādas ir Baltcom fiksēto telefonsakaru pieslēguma priekšrocības?

    Pieslēdzot Baltcom fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

    Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)

  • Kā var uzzināt, vai konkrētajā adresē ir pieejams Baltcom fiksētais telefons?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom interneta līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Vai Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju? Cik maksā tādas funkcijas pieslēgšana?

    Baltcom nodrošina numura noteicēja funkciju bez maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.

  • Kā var uzzināt, vai konkrētajā adresē ir iespējams pieslēgt Baltcom televīziju?

    Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

  • Vai Baltcom nodrošina numura saglabāšanu no citiem fiksēto telefonsakaru operatoriem?

    Baltcom nodrošina telefona numura saglabāšanu. Ja vēlaties saglabāt numuru, pēc Baltcom fiksētā telefonsakaru pieslēguma ir nepieciešams uzrakstīt Baltcom iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

    • gan Baltcom, gan iepriekšējā operatora telefonsakaru līgums ir noslēgts uz vienu personu;
    • pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts);
    • abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdi joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora, pirms nav notikusi numura saglabāšana).
  • Kāds aprīkojums nepieciešams Baltcom televīzijas uztveršanai?

    Televīziju var uztvert:

    • Caur kabeļtīklu Rīgā un Rīgas rajonā. Ja abonents vēlēsies saņemt papildfunkcijas, tad televizoram jāpievieno uztvērējs (dekoderis) vai CAM modulis un tajos ir jāievieto viedkarte.
    • Caur kabeļtīklu citur Latvijā. Papildu aparatūra nav nepieciešama.
  • Kādi ir Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifi?

    Baltcom fiksēto telefonsakaru tarifus var apskatīt šeit.

  • Vai ir jāpērk jauns televizors, lai skatītos televīziju ar uztvērēju?

    Der jebkurš televizors, jauns nav jāpērk.

  • Kā var uzzināt, kādu summu abonents norunājis esošajā mēnesī?

    Esošo norunāto summu ir iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 27370000. Informācija par norunātajām sarunām var būt neprecīza, jo datu apmaiņa ar citiem telekomunikāciju operatoriem nenotiek uzreiz. Precīza informācija par norunātajām sarunām tiek uzrādīta rēķinā.

  • Kā Baltcom fiksēto telefonsakaru abonents var saņemt telefonsarunu izdruku?

    Telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt bez maksas Baltcom klientu apkalpošanas centros. Sarunu izdruku var saņemt tikai persona, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID vai autovadītāja apliecību).

    Katru mēnesi telefonsakaru izdruku ir iespējams saņemt kopā ar e-rēķinu. Šajā gadījumā, aizpildot pieteikumu e-rēķinam, nepieciešams atzīmēt ailīti Vēlos saņemt telefonsakaru izdruku.

  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nestrādā telefons?

    Ir nepieciešams sazināties ar tehnisko dienestu, zvanot pa tālruni 27370000.

  • Vai televīzijas uztveršanai iespējams izmantot tikai Baltcom uztvērējus?

    Baltcom klienti var izmantot paši savus vai arī televizoros iebūvētos uztvērējus, kas strādā CONAX kodēšanas sistēmā, un tajos ir iespējams ievietot Baltcom viedkarti.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom fiksēto telefonsakaru līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Vai televīziju ir iespējams skatīties vairākos televizoros mājā?

    Jā, un iespējas ir dažādas, atkarībā no pieslēgtā televīzijas veida un programmu bloka. Vairāk informācijas var iegūt, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

  • Kā Baltcom varēs nodrošināt elektrības kvalitāti, risināt problēmsituācijas?

    AS Sadales tīkls piegādās elektroenerģiju tāpat kā līdz šim, neatkarīgi no elektroenerģijas tirgotāja. Sadales tīkls arī turpmāk veiks skaitītāju apkalpošanu, kontroli, jaunu pieslēgumu ierīkošanu, remontdarbus, kā arī bojājumu novēršanu.

  • Kā tiks kontrolēti skaitījumu rādījumi?

    Katru mēnesi līdz 3. datumam klientam būs jānodod skaitītāja rādījumi. Tos varēs nodot:

    1. mans.baltcom.lv;

    2. Sūtot SMS uz 29302302, norādot rādījumu uz mēneša 1. datumu un abonenta kodu, piemēram, 56456 AB45698 (starp skaitītāja rādījumu un abonenta kodu jāievieto atstarpe). Abonenta kodu abonents var uzzināt, zvanot uz 67480000, KAC un mans.baltcom.lv sadaļā Mani dati;

    3. Rakstot e-pastu uz [email protected] brīvā formā, norādot abonenta kodu un skaitītāja rādījumu uz tekošā mēneša 1. datumu;

    4. Zvanot uz 27370000;

    5. Baltcom klientu apkalpošanas centros.

    Skaitītāju rādījumu kontroli vidēji reizi gadā turpinās veikt AS Sadales tīkls. Par fiksēto skaitītāju rādījumu tiks informēts gan abonents, gan Baltcom.

     

  • Kā notiks pakalpojuma pieslēgšana?

    Ikviena mājsaimniecība, kas vēlas saņemt Baltcom piedāvāto elektroenerģiju, tiek aicināta pieteikties baltcom.lv, zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000, klientu apkalpošanas centros, pie meistariem vai aģentiem.

    Ja pieteikums būs iesniegts līdz mēneša 10. datumam, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no nākamā mēneša pirmā datuma. Ja pieteikums būs iesniegts pēc mēneša 10. datuma, tad Baltcom elektroenerģiju varēs saņemt jau no aiznākamā mēneša pirmā datuma. Līgums tiek slēgts uz 12 mēnešiem.

    Neviens nevilks jaunus vadus, nekals sienās caurumus, nemainīs rozetes, neliks jaunu skaitītāju. Elektrības piegādi, kā līdz šim, nodrošinās AS Sadales tīkli.

    Jums ir jāveic vien divi soļi: jāpiesakās un jāparaksta līgums.

  • Ar ko atšķiras televīzija ar dekoderi (digitālā TV) un televīzija bez dekodera (kabeļtelevīzija)?

    Baltcom televīzijai ar dekoderi (digitālā televīzija) atšķirībā no televīzijas bez dekodera (kabeļtelevīzija) ir sekojošas papildus priekšrocības un iespējas:

    • Plašāks TV kanālu klāsts – pieejami vairāk nekā 100 TV kanāli;
    • Nevainojama attēla un skaņas kvalitāte;
    • Iespēja izvēlēties un papildus pieslēgt tematiskās kanālu pakas;
    • Pieejams pārskatāms kanālu saraksts ekrānā un programmu gids (EPG) populārākajiem kanāliem;
    • Pieejama audio valodas un subtitru izvēle;
    • Pieejama vecāku slēdzene, kas ļauj kodēt TV kanālus, kurus nav vēlams skatīties bērniem.
  • Kas man jādara, lai atteiktos no esošā pakalpojumu sniedzēja?

    Jums ir tikai jāpiesakās Baltcom pakalpojuma pieslēgšanai. Jums nav jāsazinās ar tagadējo pakalpojuma sniedzēju.

  • Kas ir OIK?

    Tā ir elektrības cenas komponente, kas mainās reizi gadā (1. aprīlī) un ko nosaka regulators, apkopojot aizvadītā gada iepirkuma rezultātus. Vēsturiski šis iepirkums, kas tautā labāk zināma kā obligātā iepirkuma komponente, nav izdomāts Latvijā. Tā mērķis ir atbalstīt investīcijas modernās, energoefektīvās tehnoloģijās, pie kurām pieskaitāmas arī atjaunojamās enerģijas tehnoloģijas.

  • Vai man būs viens rēķins, ja man ir pieslēgti citi Baltcom pakalpojumi?

    Jā! Turpmāk vairs nebūs jāraizējas par vairākiem rēķiniem. Jūs saņemsiet vienu rēķinu par visiem pakalpojumiem.

  • Kas ir EPG?

    EPG jeb Electronic Programm Guide tulkojumā no angļu valodas – elektroniskais programmu gids. Tā ir televīzijas ar dekoderi papildiespēja, kas ļauj  uzzināt  kanālu tuvākos raidījumus un apskatīt raidījumu, filmu anotācijas. EPG pieejams kanāliem, kuriem to nodrošina programmas devējs vai Baltcom. EPG iespējams apskatīt, izmantojot uztvērēja pults taustiņu [EPG].

  • Kas ir HD televīzija?

    HD televīzija jeb High Definition Television ir digitālās televīzijas pārraides formāts ar ievērojami augstāku izšķirtspēju nekā tradicionālajiem formātiem. Tā sniedz iespēju skatīties iecienītākās filmas un sporta pārraides īpaši augstā kvalitātē – līdz pat 5 reizes lielāks pikseļu skaits saņemtajā attēlā salīdzinājumā ar parastās televīzijas signālu. Skatītājiem tas nozīmē izteiktu attēla dzidrumu, piesātinātas krāsas un Dolby Digital 5.1 skaņu.

  • Kas nepieciešams, lai uztvertu Baltcom HD TV?

    HD TELEVIZORS
    Lai izmantotu visas augstas izšķirtspējas televīzijas priekšrocības, Jums vajadzīgs plazmas vai LCD televizors ar HDTV uztveršanas iespēju. Parasti šādi televizori tiek marķēti ar simboliem HD Ready vai Full HD.

    HD UZTVĒRĒJS
    Skatīties Baltcom HD kanālus iespējams, izmantojot tikai speciālu HD uztvērēju, ko piedāvā arī Baltcom.

    SKAĻRUŅI
    Lai pilnvērtīgi izbaudītu Dolby Digital 5.1 skaņu, Jums būs nepieciešams atbilstošu skaļruņu komplekts.

     

    Uzzināt vairāk un pieteikties var zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

  • Pēc kādiem principiem programmas tiek izkārtotas programmu blokos?

    Programmu sadalei pa blokiem galvenokārt tiek ņemtas vērā patērētāju intereses.

    Katrai programmai, kuru Baltcom saņem no programmu devēja, ir noteikta cena, kuru Baltcom ir jāmaksā – jo augstāku cenu ir noteicis programmas devējs, jo lielākā Baltcom programmu blokā šī programma tiks iekļauta. Kā arī programmu devējs pats var noteikt, kādā programmu blokā jābūt programmai.

    Tāpat programmu sadalījumu pa blokiem lielā mērā nosaka tehniskās iespējas.

  • Kādēļ programmu piedāvājums mēdz mainīties?

    Tiek ņemtas vērā abonentu intereses, lai izveidotu vēlamākus programmu piedāvājumus. Tāpat programmu piedāvājums var mainīties arī gadījumā, ja programmu devējs pārtrauc programmu translāciju Latvijas teritorijā.

  • Kādēļ dažreiz “zūd” TV signāls?

    Signāla pārrāvumus var ietekmēt vairāki faktori:

    • Elektrotīkla pārslodze, tās radīti īslaicīgi elektroenerģijas padeves traucējumi kabeļtīklam;
    • Programmu devēju veikto pasākumu radītās sekas;
    • Tīši vai netīši kabeļtīkla bojājumi.
  • Kā veikt kanālu automātisko meklēšanu (dekoderu instrukcijas)?

    Automātiskā kanālu meklēšana var atšķirties atkarībā no dekodera (uztvērēja) modeļa. Konkrētas dažādu Baltcom piedāvāto dekoderu modeļu lietošanas instrukcijas atrodamas zemāk:

    HD TOPFIELD TBC-2010

    GLOBAL TEQ (GTR 300CX)

    INTEK T211CX

    HD INTEK T10CX

    KAON

    VT 3200 CNX

    T20CX INTEX

    AMIKO

    EDISON

    Kanālu meklēšana televizorā

    Ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu pa tālruni 27370000.

  • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nerāda televizors?

    Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Baltcom tehnisko dienestu pa tālruni 27370000.

  • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom televīzijas līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

    Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).

    Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

  • Kāpēc elektrība paliks dārgāka, ja tirgotāju paliks vairāk un iestāsies konkurence?

    Līdz šim Latvijas valsts atbalstīja (subsidēja) elektrības tirgu, tādēļ visām mājsaimniecībām tika nodrošinātas 1200 kWh gadā par subsidēto starta tarifu – EUR 0,1164 (LVL 0,0818) par 1 kWh. No 2015. gada 1. janvāra subsidētais tarifs pieejams tikai maznodrošinātajiem un daudzbērnu ģimenēm, to 2015. gadā nodrošina tikai „Latvenergo”.

    No 1. janvāra, kad elektroenerģijas tirgus tiek liberalizēts, katrai mājsaimniecībai ir jāizvēlas elektroenerģijas tirgotājs.

  • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

    Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

    • caur internetbanku;
    • mans.baltcom.lv;
    • banku filiālēs;
    • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
    • Maxima veikalos;
    • top! veikalu tīklā visā Latvijā;
    • Narvesen tirdzniecības vietās;
    • Latvijas Pasta nodaļās;
    • bankas Citadele bankomātos.

     

    * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

  • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

    Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

    Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

  • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

    Norēķinu konti
    Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

    AS SEB banka
    konts: LV88UNLA0050009339203
    kods: UNLALV22

    AS Swedbank
    konts: LV80HABA0001408045255
    kods: HABALV22

    AS Luminor Bank
    konts: LV66RIKO0002930225939
    kods: RIKOLV2X

     

    SIA Baltcom rekvizīti
    Sadarbības partneriem

    Reģ. Nr. 40003005264
    PVN Nr. LV40003005264
    Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
    Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
    Konts: LV71UNLA0050006790640

  • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

    Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

  • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

    Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

  • Cik ilgi ienāk maksājums?

    Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

    Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

    Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

  • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

    Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.

    Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

    SMS rēķina paziņojums – € 0,15.

    Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.

    Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

  • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

    Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

    E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.

  • Kā notiek zvanu tarifikācija?

    Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.

  • Kāda aparatūra ir nepieciešama?

    Lai pieslēgtu Baltcom fiksēto telefonsakaru pakalpojumu ir nepieciešams uzstādīt telefona adapteri un telefona aparātu. Telefona adapteri Baltcom uzstāda bez maksas.

Neatradi atbildi?

Sazinies ar mūsu klientu atbalstu

  • Ievadi savu vārdu
  • Ievadi savu e-pasta adresi
  • Jūsu klienta numurs
  • Tālruņa numurs
  • Lauki, kas atzīmēti ar *, ir jāizpilda obligāti!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

VĒLIES LABĀKU PIEDĀVĀJUMU?

Norādi savu tālruni
Lai turpinātu, Tev jāpiekrīt noteikumiem
Cits
mēn.
kwh
Pievienot
24 mēneši
12 mēneši
Beztermiņa
Mēs Jums rekomendējam