Televīzija

Izvēlies televīziju atbilstoši savām interesēm

  • Saturs – plašs kvalitatīvu kanālu piedāvājums.
  • Kvalitāte – attēls un skaņa augstākajā izšķirtspējā.
  • Bezmaksas ierīkošana Tev vēlamā laikā.
  • Izdevīga cena.

 

Televīzija

Tavām ērtībām Baltcom piedāvā daudzveidīgu un kvalitatīvu televīzijas pakalpojumu klāstu – interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija, digitālā televīzija vai interneta televīzija. Izvēlies sev piemērotāko televīzijas veidu un kanālu daudzumu!

Interaktīvā televīzija dod iespēju skatīties filmas un raidījumus ierakstā no arhīva, sākt skatīties pārraidi no sākuma un pārtīt garlaicīgos raidījuma fragmentus.

Digitālā televīzija nodrošina teicamu attēla kvalitāti, valodas izvēli, subtitrus, TV programmu, kanālu kārtošanu un bloķēšanu.

Televīzijas veidi un cenas *

  • TV arhīvs

  • TV ieraksts

  • Uz raidījuma sākumu

  • Pārtīšana

  • Pauze

  • Kanālu bloķēšana

  • Kanālu izlase

  • Valodas izvēle

Papildus pakas

Papildus pakas

Kanālu RE:TV, Rīga TV24, Sportacentrs.com kanālu signāls tīklā tiek pārraidīts digitālā formātā. Lai uztvertu digitālo signālu klienta televizoram jāatbalsta ciparu signālu (DVB-T/MPEG4) uztveršana. Ja klienta televizors to neatbalsta, mēs no savas puses varam piedāvāt iegādāties dekoderi šo kanālu uztveršanai.

* Piedāvājums ir informatīvs, lai uzzinātu sev pieejamos pakalpojumus, ievadiet savu adresi zemāk norādītajā laukā.

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kā var uzzināt vai konkrētajā adresē ir iespējams pieslēgt Baltcom televīziju?

      Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Kāds aprīkojums nepieciešams Baltcom televīzijas uztveršanai?

      Televīziju var uztvert:

      • Caur kabeļtīklu Rīgā un Rīgas rajonā. Ja abonents vēlēsies saņemt papildfunkcijas, tad televizoram jāpievieno uztvērējs (dekoderis) vai CAM modulis un tajos ir jāievieto viedkarte.
      • Caur kabeļtīklu citur Latvijā. Papildu aparatūra nav nepieciešama.
    • Vai ir jāpērk jauns televizors, lai skatītos televīziju ar uztvērēju?

      Der jebkurš televizors, jauns nav jāpērk.

    • Vai televīzijas uztveršanai iespējams izmantot tikai Baltcom uztvērējus?

      Baltcom klienti var izmantot paši savus vai arī televizoros iebūvētos uztvērējus, kas strādā CONAX kodēšanas sistēmā un tajos ir iespējams ievietot Baltcom viedkarti.

    • Vai televīziju ir iespējams skatīties vairākos televizoros mājā?

      Jā un iespējas ir dažādas, atkarībā no pieslēgtā televīzijas veida un programmu bloka. Vairāk informācijas var iegūt zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

    • Ar ko atšķiras televīzija ar dekoderi (digitālā TV) un televīzija bez dekodera (kabeļtelevīzija)?

      Baltcom televīzijai ar dekoderi (digitālā televīzija) atšķirībā no televīzijas bez dekodera (kabeļtelevīzija) ir sekojošas papildus priekšrocības un iespējas:

      • Plašāks TV kanālu klāsts – pieejami vairāk nekā 100 TV kanāli;
      • Nevainojama attēla un skaņas kvalitāte;
      • Iespēja izvēlēties un papildus pieslēgt tematiskās kanālu pakas;
      • Pieejams pārskatāms kanālu saraksts ekrānā un programmu gids (EPG) populārākajiem kanāliem;
      • Pieejama audio valodas un subtitru izvēle;
      • Pieejama vecāku slēdzene, kas ļauj kodēt TV kanālus, kurus nav vēlams skatīties bērniem.
    • Kas ir EPG?

      EPG jeb Electronic Programm Guide tulkojumā no angļu valodas nozīmē elektroniskais programmu gids. Tā ir televīzijas ar dekoderi papildiespēja, kas ļauj  uzzināt  kanālu tuvākos raidījumus un apskatīt raidījumu, filmu anotācijas. EPG pieejams kanāliem, kuriem to nodrošina programmas devējs vai Baltcom. EPG iespējams apskatīt, izmantojot uztvērēja pults taustiņu [EPG].

    • Kas ir HD televīzija?

      HD televīzija jeb High Definition Television ir digitālās televīzijas pārraides formāts ar  ievērojami augstāku izšķirtspēju nekā tradicionālajiem formātiem. Tā sniedz iespēju skatīties iecienītākās filmas un sporta pārraides īpaši augstā kvalitātē – līdz pat 5 reizes lielāks pikseļu skaits saņemtajā attēlā salīdzinājumā ar parastās televīzijas signālu. Skatītājiem tas nozīmē izteiktu attēla dzidrumu, piesātinātas krāsas un Dolby Digital 5.1 skaņu.

    • Kas nepieciešams, lai uztvertu Baltcom HD TV?

      HD TELEVIZORS
      Lai izmantotu visas augstas izšķirtspējas televīzijas priekšrocības, Jums vajadzīgs plazmas vai LCD televizors ar HDTV uztveršanas iespēju. Parasti šādi televizori tiek marķēti ar simboliem HD Ready vai Full HD.

      HD UZTVĒRĒJS
      Skatīties Baltcom HD kanālus iespējams, izmantojot tikai speciālu HD uztvērēju, ko piedāvā arī Baltcom.

      SKAĻRUŅI
      Lai pilnvērtīgi izbaudītu Dolby Digital 5.1 skaņu, Jums būs nepieciešams atbilstošu skaļruņu komplekts.

       

      Uzzināt vairāk un pieteikties var zvanot pa tālruni 27370000 vai 67480000.

    • Pēc kādiem principiem programmas tiek izkārtotas programmu blokos?

      Programmu sadalei pa blokiem galvenokārt tiek ņemtas vērā patērētāju intereses.

      Katrai programmai, kuru Baltcom saņem no programmu devēja ir noteikta cena, kuru Baltcom ir jāmaksā – jo augstāku cenu ir noteicis programmas devējs, jo lielākā Baltcom programmu blokā šī programma tiks iekļauta. Kā arī programmu devējs pats var noteikt kādā programmu blokā jābūt programmai.

      Tāpat programmu sadalījumu pa blokiem lielā mērā nosaka tehniskās iespējas.

    • Kādēļ programmu piedāvājums mēdz mainīties?

      Tiek ņemtas vērā abonentu intereses, lai izveidotu vēlamākus programmu piedāvājumus. Tāpat programmu piedāvājums var mainīties arī gadījumā, ja programmu devējs pārtrauc programmu translāciju Latvijas teritorijā.

    • Kādēļ dažreiz “zūd” TV signāls?

      Signāla pārrāvumus var ietekmēt vairāki faktori:

      • Elektrotīkla pārslodze, tās radīti īslaicīgi elektroenerģijas padeves traucējumi kabeļtīklam;
      • Programmu devēju veikto pasākumu radītās sekas;
      • Tīši vai netīši kabeļtīkla bojājumi.
    • Kā veikt kanālu automātisko meklēšanu (dekoderu instrukcijas)?

      Automātiskā kanālu meklēšana var atšķirties atkarībā no dekodera (uztvērēja) modeļa. Konkrētas dažādu Baltcom piedāvāto dekoderu modeļu lietošanas instrukcijas atrodamas zemāk:

      HD TOPFIELD TBC-2010

      GLOBAL TEQ (GTR 300CX)

      INTEK T211CX

      HD INTEK T10CX

      KAON

      VT 3200 CNX

      T20CX INTEX

      Ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu pa tālruni 27370000 vai 67480080.

    • Ko darīt, ja Baltcom abonentam nerāda televizors?

      Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Baltcom tehnisko dienestu pa tālruni 27370000 vai 67480080.

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom televīzijas līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).

      Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, tad ir jāierodas abām personām (gan tai uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

    • Kā var saņemt jaunu klienta karti kabeļtelevīzijas klienti?

      Jaunu klienta karti ir iespējams saņemt pa pastu, zvanot uz tālruni 27370000 vai 67480000.

    • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

      Pastāv vairāki veidi kā apmaksāt rēķinu*:

      • caur internetbanku;
      • banku filiālēs;
      • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
      • Maxima veikalos;
      • Narvesen kioskos;
      • Latvijas Pasta nodaļās;
      • Jelgavas NĪP kasēs;
      • bankas Citadele bankomātos.

       

      * komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      Nordea Bank AB Latvijas filiāle
      konts: LV85NDEA0000080025380
      kods: NDEALV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

      • uz e-pastu info@baltcom.lv;
      • uz faksu 67480068;
      • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 357;
      • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2;
      • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2;
      • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a;
      • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5;
      • Jēkabpilī, T/C Maxima XX, Brīvības ielā 108;
      • Rēzeknē, Dārzu ielā 25;
      • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42.

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Bez termiņa
    Mēs Jums rekomendējam