top-komplekts

Komplekti

Ietaupi, izvēloties komplektu

  • Viens rēķins visiem pakalpojumiem.
  • Maksā mazāk, izvēloties komplektu.
  • Saliec pats savu komplektu.
Komplekti

Izvēloties Baltcom interneta un televīzijas komplektu, tu ietaupīsi gan laiku, gan naudu. Pakalpojumu cenas komplektā ir izdevīgākas, nekā piesakot katru pakalpojumu atsevišķi. Turklāt apmaksāsi tikai vienu rēķinu, kā arī jautājumus un neskaidrības varēsi atrisināt ar viena zvana palīdzību. Internets un televīzija vai arī internets, televīzija un mājas telefons? Izvēlies savām vajadzībām atbilstošāko komplektu!

Piedāvātie komplekti

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Pārbaudīt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kāpēc ir izdevīgāk pieslēgt komplektu?

      Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu abonēšanas maksa ir zemāka nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.

    • Kādus komplektus piedāvā Baltcom?

      • Interaktīvā televīzija un optiskais internets
      • Interaktīvā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons
      • Digitālā televīzija un optiskais internets
      • Digitālā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons
      • Kabeļtelevīzija un optiskais internets
      • Kabeļtelevīzija, optiskais internets un fiksētais telefons
    • Kā ir iespējams uzzināt kādus komplektus Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

      Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Kādas ir priekšrocības izvēloties komplektu ar fiksēto telefonu?

      Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

      Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.)

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom kompleksā pakalpojuma līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

      Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, tad ir jāierodas abām personām (gan tai uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

    • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

      Pastāv vairāki veidi kā apmaksāt rēķinu*:

      • caur internetbanku;
      • banku filiālēs;
      • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
      • Maxima veikalos;
      • Narvesen kioskos;
      • Latvijas Pasta nodaļās;
      • Jelgavas NĪP kasēs;
      • bankas Citadele bankomātos.

       

      * komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      Nordea Bank AB Latvijas filiāle
      konts: LV85NDEA0000080025380
      kods: NDEALV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

      • uz e-pastu info@baltcom.lv;
      • uz faksu 67480068;
      • T/C Dole, Rīgā, Maskavas ielā 357;
      • T/C Origo, Rīgā, Stacijas laukumā 2;
      • T/C Minska, Rīgā, Nīcgales ielā 2;
      • T/C Imanta, Rīgā, Anniņmuižas bulvārī 40a;
      • Ogrē, Mālkalnes prospektā 5;
      • Jēkabpilī, T/C Maxima XX, Brīvības ielā 108;
      • Rēzeknē, Dārzu ielā 25;
      • Jelgavā,  Lielā ielā 7.
    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,42.

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai vari aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikumu uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      Ja klients nav reģistrējies portālā www.rekini.lv un rēķinu saņem bez Fitek starpniecības, e-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā www.mansbaltcom.lv.

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Bez termiņa
    Mēs Jums rekomendējam