Komplekti

Vēlies rīkoties tālredzīgi un krietni ietaupīt? Izvēlies pakalpojumu komplektu!

  • Viens rēķins par visiem Baltcom pakalpojumiem un ātrāka rēķinu apmaksa;
  • Iespēja izveidot individuālo pakalpojumu komplektu.
Komplekti

Izvēlēties pakalpojumus komplektā ir izdevīgāk nekā pieteikt katru pakalpojumu atsevišķi. Turklāt Tu vari izvēlies savām vēlmēm un vajadzībām visatbilstošāko komplektu – internets un televīzija vai arī internets, televīzija un mājas telefons. Ņem komplektu un ietaupi naudu un laiku!

Noskaidro, ko varam piedāvāt tieši Tev

    Lūdzu ievadiet vismaz 4 simbolus!
    Atvainojiet, adrese netika atrasta!
    Jums ir jāizvēlas adresi
    Norādi adresi
    Norādi tālruni
    Lai turpinātu, Tev jāpiekrīt noteikumiem

    Biežāk uzdotie jautājumi

    • Kāpēc labāk pieslēgt komplektu?

      Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.

    • Kādus komplektus piedāvā Baltcom?

      • Interaktīvā televīzija un optiskais internets;
      • Interaktīvā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
      • Digitālā televīzija un optiskais internets;
      • Digitālā televīzija, optiskais internets un fiksētais telefons;
      • Kabeļtelevīzija un optiskais internets;
      • Kabeļtelevīzija, optiskais internets un fiksētais telefons.
    • Kā ir iespējams uzzināt, kādus komplektus Baltcom piedāvā konkrētajā adresē?

      Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.

    • Kādas ir priekšrocības, izvēloties komplektu ar fiksēto telefonu?

      Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.

      Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).

    • Kā ir iespējams pārslēgt Baltcom kompleksā pakalpojuma līgumu uz citu abonentu (mainīt līgumslēdzēja vārdu, uzvārdu)?

      Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).  

      Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).

    • Kur un kā var samaksāt Baltcom rēķinu?

      Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:

      • caur internetbanku;
      • mans.baltcom.lv;
      • banku filiālēs;
      • noformējot automātisko e-rēķina apmaksu;
      • Maxima veikalos;
      • top! veikalu tīklā visā Latvijā;
      • Narvesen tirdzniecības vietās;
      • Latvijas Pasta nodaļās;
      • bankas Citadele bankomātos.

       

      * Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.

    • Kad ir jāapmaksā Baltcom rēķins?

      Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.

      Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.

    • Kādi ir Baltcom rekvizīti?

      Norēķinu konti
      Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.

      AS SEB banka
      konts: LV88UNLA0050009339203
      kods: UNLALV22

      AS Swedbank
      konts: LV80HABA0001408045255
      kods: HABALV22

      AS Luminor Bank
      konts: LV66RIKO0002930225939
      kods: RIKOLV2X

       

      SIA Baltcom rekvizīti
      Sadarbības partneriem

      Reģ. Nr. 40003005264
      PVN Nr. LV40003005264
      Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
      Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
      Konts: LV71UNLA0050006790640

    • Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?

      Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.

    • Kas jādara, ja Baltcom abonents, apmaksājot pakalpojumu, nepareizi norādīja savu abonenta kodu vai rēķina numuru?

      Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcomlai varētu identificēt abonentu:

    • Cik ilgi ienāk maksājums?

      Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.

      Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.

      Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.

    • Cik maksā rēķina izsūtīšana?

      Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.

      Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.

      SMS rēķina paziņojums – € 0,15.

      Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.

      Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.

    • Kas jādara, ja abonents vēlas saņemt rēķinus uz citu e-pasta adresi?

      Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.

      E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.

    Cits
    mēn.
    kwh
    Pievienot
    24 mēneši
    12 mēneši
    Beztermiņa
    Mēs Jums rekomendējam