Izvēlēties pakalpojumus komplektā ir izdevīgāk nekā pieteikt katru pakalpojumu atsevišķi. Turklāt Tu vari izvēlies savām vēlmēm un vajadzībām visatbilstošāko komplektu – internets un televīzija vai arī internets, televīzija un mājas telefons. Ņem komplektu un ietaupi naudu un laiku!
Pieslēdzot Baltcom komplekso piedāvājumu, abonēšanas maksa ir zemāka, nekā pieslēdzot katru pakalpojumu atsevišķi.
Lai noskaidrotu, kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā.
Pieslēdzot Baltcom komplektu ar fiksēto telefonu, abonents saņem bezmaksas zvanus uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā un citās Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, telebalsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.).
Pārslēgt līgumu uz citu personu ir iespējams Baltcom klientu apkalpošanas centros. Lai pārslēgtu līgumu, jaunajam abonentam ir nepieciešams ierasties klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību).
Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ir veikta pārmaksa, ir jāierodas abām personām (gan tai, uz kuras vārda pašreiz ir līgums, gan tai, uz kuras vārda tas tiks pārslēgts).
Pastāv vairāki veidi, kā apmaksāt rēķinu*:
* Komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no konkrētā apmaksas veida cenrāža.
Abonentiem, kuriem ir izsniegtas Baltcom klienta kartes, abonēšanas maksa par nākamo mēnesi jāsamaksā līdz esošā mēneša 27. datumam.
Abonentiem, kuriem tiek izsūtīti rēķini pa pastu, uz e-pastu vai sms, ir norādīti konkrēti apmaksas termiņi.
Norēķinu konti
Abonēšanas maksājumiem, pakalpojumu apmaksai, klientu maksājumiem u.tml.
AS SEB banka
konts: LV88UNLA0050009339203
kods: UNLALV22
AS Swedbank
konts: LV80HABA0001408045255
kods: HABALV22
AS Luminor Bank
konts: LV66RIKO0002930225939
kods: RIKOLV2X
SIA Baltcom rekvizīti
Sadarbības partneriem
Reģ. Nr. 40003005264
PVN Nr. LV40003005264
Jur.adr.: Maskavas 322, Rīga, LV-1063
Banka: AS SEB banka (UNLALV2X)
Konts: LV71UNLA0050006790640
Lai Baltcom klientu vadības sistēma nekļūdīgi atpazītu un fiksētu maksājumu, veicot apmaksu ir jānorāda rēķina numurs, abonenta kods vai tās personas vārds, uzvārds un adrese, kurai ir noslēgts līgums ar Baltcom.
Abonentam jāatnes vai jāatsūta maksājuma uzdevuma kopija uz Baltcom, lai varētu identificēt abonentu:
Baltcom kā juridiskai personai bankas nepārskaita katru maksājumu atsevišķi, bet apkopo un pārskaita visus abonentu maksājumus uz Baltcom kontu vienu reizi dienā.
Pēc tam notiek automātiska maksājumu apstrāde, lai katrs maksājums tiktu ievadīts pareizajam abonentam.
Visas šīs darbības aizņem apmēram trīs darba dienas, kas nav pretrunā ar līgumu. Tāpat arī maksājumu apstrādes ilgums tiek ņemts vērā, norādot maksājumu termiņu rēķinā un līgumā.
Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 2,95.
Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.
SMS rēķina paziņojums – € 0,15.
Saņemšana mans.baltcom.lv – bez maksas.
Pieteikumu e-rēķinu saņemšanai varat aizpildīt Baltcom klientu apkalpošanas centros un šeit.
Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, ir jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda abonenta vārds, uzvārds, personas kods, pieslēguma adrese, pakalpojuma veids, adrese, uz kuru abonents vēlas turpmāk saņemt rēķinus.
Lai saņemtu rēķinus uz citu e-pasta adresi, ir jāaizpilda pieteikums uz e-rēķina saņemšanu, norādot jauno e-pasta adresi.
E-pasta adresi ir iespējams nomainīt klientu portālā mans.baltcom.lv.